Podcast op Ipod Nano zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57
Ik zit me nu af te vragen of ik écht zo dom ben, of dat het niet mogelijk is (Lijkt me het eerste)

Ik ben nu al een uur bezig om een podcast filmpje op mijn ipod nano te zetten. Heb google en GoT afgezocht, maar niks gevonden.

Ik heb nu in het linker menu op Podcast geklikt. Toen opende er een podcast venster. Daar heb ik een link naar een podcast bestand heengesleept. Vervolgens ben ik afleveringen gaan downloaden (die ik inmiddels heb), maar nu??

Als ik een nieuwe afspeellijst maak, daar de filmpjes heensleep en op Ipod bijwerken klik gebeurt er niks.
Ook als ik eerst op het filmpje 'selectie converteren voor ipod' doe en deze dan naar de afspeellijst sleep en op bewerken klik gebeurt er niks.

Ik heb op mijn Ipod nog 299.9MB vrij, dus ruimte is er ook nog.

Dus nu is mijn vraag, kán je uberhaubt op een ipod nano podcasts bekijken of is dat alleen bij de grote? (Heb de trouwens de eerste generatie ipod nano, niet die alluminium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:29
Kan je uberhaupt wel video's kijken op een iPod nano?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Podcasts kun je gewoon op de iPod nano zetten, mits het audio-bestanden zijn. De nano speelt geen filmpjes af, dus video podcasts zal hij niet af kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:57
Dan houd het bij deze op

Bedankt iig!