[Ervaringen] E6600 + Asus P5W + Artic Freezer 7 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Al een tijdje ben ik opzoek naar de meest stabiele overclock frequenties met de volgende erg gangbare onderdelen:
  • Asus P5W (DH Deluxe), 975X (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394a)
  • Intel Core 2 Duo E6600 (S775, 2x2.4GHz, 4MB, 1066MHz FSB)
  • Artic Freezer 7 Pro
Ik heb al heel wat topics doorgespit en heb voor mezelf een lijstje gemaakt van de instellingen die het meeste voorkomen. Daar blinken de twee onderstaande snelheden het meest uit:
  • 332 x 9 = 2988 Mhz
  • 345 x 9 = 3105 Mhz
Ik ben dus opzoek naar de meest stabiele overclock frequenties voor bovenstaande onderdelen en zoek meer ervaringen. Misschien is het ook handig het type geheugen hierbij te vermelden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:27

WTM

Interessante vraag; ik ben ook erg nieuwsgierig naar antwoorden die hier gepost worden. Zelf wil ik ook een PC samen gaan stellen eind van deze maand (ga de onderdelen tijdens de HCC Dagen kopen).

Ik weet in elkgeval zeker dat ik ook een E6600 processor wil en als moederboard een Asus P5W DH Deluxe. Cooler denk ik nog even over na; maar ik heb nu ook een Artic Freezer 7 op mijn P4 3Ghz (Prescott) zitten en ben er uitermate tevreden over!

Dus mensen met ervaring; graag jullie reactie en nice topic @ TS!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je zit hier verkeerd :+ Kijk eens rond in Tweaking & Cooling Algemeen en Die Hard Overclocking voor overklokervaringen :) En oh, ervaringenrequests zijn niet de bedoeling, al helemaal niet als je zelf met niks komt.

Dit topic is gesloten.