Toon posts:

Beginnen met digitale sateliettv enz..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen hier op dit forum..
Ik ben al weken bezig met alle decoders te bekijken, maar er is zoveel te koop.
En ik ben echt een newbie als het gaat om digitale decoders.

Ik wil gewoon een tweede hands of goedkope nieuwe decoder waar ik mn canalplus smartcard in kan proppen en dat het werkt. eventueel kan ik er wel een mediaguard bij kopen, dat zijn de kosten niet..
Graag met de optie voor een harddisk die ik nog zat heb liggen en daarbij lijk het me ook leuk om iets met internet te kunnen, timeshifting kunnen er al best veel geloof ik, en lijkt me ook handig, en een waar eventueel wat met mn lege smartcards te doen is.

Ik wil om te beginnen gewoon de zenders hebben die je nu ook op de kabel hebt, met mn canal+ kaart, maar later toch wel wat meer kunnen klooien met de dubbele lnb die ik heb om wat meer te ontvangen.

Ik heb de dreamboxen gezien. de 500 is best te betalen, maar had volgens mij geen hd optie.
De 7000 is niet te betalen, maar wel de leukste..
Verder zag ik topfields. deze zijn ook goed te betalen en schijnen ook leuk werk te verrichten.
Menden hebben het over nokias, pioneers, en zelfs over de standaard philipsen..

Maar ik weet echt niet meer wat nou gewoon de leukste, goedkoopste en of beste is...
Omdat ik niet iemand ben die zomaar iets koopt zonder er niet eerst goed over gelezen ofzo te hebben, heb ik dit geprobeerd, maar er is zoveel info., en zoveel dubbele of juist halve informatie dat je als newb echt door de bomen het bos niet meer ziet..

Kan iemand mij aub een advies geven waar ik gewoon mee kan beginnen te zoeken naar de juiste decoder zodat ik misschien binnenkort tv kan kijken..
Ervaring telt altijd voor 30 keer meer dan specs op sites..

heel erg bedankt.
Koen