[XP] Printscreen wil niet meer werken

Pagina: 1
Acties:

• n00bje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-02 11:42
Printscreen of alt+printscreen werkt gewoon niet meer :? Bij mijn vorige XP installatie had ik dit probleem ook al, toen maar een 'Snag It!' gedownload. Maar nu 2 weken na een verse installatie weer hetzelfde probleem :?
En nee mijn knopje werkt nog :P

Iemand enig idee wat voor malafide programma of windowskuur dit veroorzaakt en hoe ik dit kan oplossen? Of is er iets wat ik kan doen om het probleem te localiseren?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je niet toevallig een logitech met zo'n ranzige F-lock? Dan werkt je printscreen namelijk niet als je die uit hebt staan (kwam ik laatst achter op m'n stage waar we ook zo'n keyboard hadden).

[ Voor 32% gewijzigd door TERW_DAN op 12-11-2006 17:10 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:45
Terw_Dan schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:10:
Heb je niet toevallig een logitech met zo'n ranzige F-lock? Dan werkt je printscreen namelijk niet als je die uit hebt staan (kwam ik laatst achter op m'n stage waar we ook zo'n keyboard hadden).
Ik heb hier ook een toetsenbord met F-lock, maar printscreen werkt gewoon wanneer de F-lock uitstaat. Wat ook vrij logisch is, want F-lock is voor de F-toetsen (F1 t/m F12) en daar valt Prt Scr niet onder :P

The devil is in the details.

• n00bje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-02 11:42
Nope, standaard toetsenbord van zo'n 8 jaar oud. Hetzelfde probleem in veilige modus en ook als ik alle services start.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hahn schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:17:
[...]

Ik heb hier ook een toetsenbord met F-lock, maar printscreen werkt gewoon wanneer de F-lock uitstaat. Wat ook vrij logisch is, want F-lock is voor de F-toetsen (F1 t/m F12) en daar valt Prt Scr niet onder :P
Ik weet zo niet welk type ik op m'n stage had liggen, maar die deed dat dus niet (maar er stonden op de printscreen toets nog wat andere functies die hij gebruikte als de F-lock uitstond), dus blijkbaar maakt dat ook weer uit tussen de verschillende logitechs.