Toon posts:

Aansluiten Playstation on portable DVD-speler??

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voorheen had ik een portable DVD-speler met ingebouwd schermpje. D.m.v. een snoertje met aan de ene kant 3 tulp-stekkertjes (rood/geel/wit) en aan de andere kant 1 tulp-stekkertje, kon ik de Playstation op de DVD-speler aansluiten.
Nu wil ik een portable DVD-speler met daarbij 2 losse schermpjes kopen en vraag me af of hierop de Playstation kan worden aangesloten zodat op BEIDE schermpjes beeld van de Playstation te zien is. Bij veel van die DVD-systemen zit er op de schermpjes een AV-in aansluiting, waardoor de Playstation dan op beide schermpjes dient te worden aangesloten.
Tot zover heb ik nergens een kabeltje kunnen vinden met aan de ene kant 3 tulp-stekkertjes (rood/geel/wit) en dan aan de andere kant 2 (!) tulp-stekkertje. Of anders een koppelstukje met aan de ene zijde 3x ingangen (1x rood/ 1x geel/1x wit) en aan de andere zijde 6x ingangen (2x rood/2x geel/2x wit), zodat ik de Playstation naar dat koppelstukje kan aansluiten en dan vanaf dat koppelstukje 2 kabeltjes naar de schermpjes (naar elk één). Wie heeft hier ervaring mee of weet waar je dergelijke kabeltjes/koppelstukjes kan kopen? Of wie heeft er een advies voor welke DVD-speler (met 2 schermpjes) dit sowieso kan (dus Playstation-beeld op beide schermpjes tegelijk)?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Er bestaan mono-dubbel mono verloop kabels. Als je die op je gele tulp zet heb je 2x video.
De meeste auto schermpjes hebben sws 2 ingangen.

sim-pel

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:25:
Er bestaan mono-dubbel mono verloop kabels. Als je die op je gele tulp zet heb je 2x video.
De meeste auto schermpjes hebben sws 2 ingangen.

sim-pel
Sorry, is voor mij helaas niet zo simpel... Hoe zien die kabels er precies uit en hoe moet dat dan precies aangesloten worden? Wat zijn sws uitgangen, en waar dienen die voor?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zo beter?
Afbeeldingslocatie: http://www1.nl2.conrad.com/m/3000_3999/3000/3000/3000/300006_BB_00_FB.EPS.jpg

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt, het soort kabeltje is me nu duidelijk.
Maar... waar sluit je deze nou op aan? Vanaf de Playstation komt dus een snoer met 3 tulpstekkertjes (rood/geel/wit). Wat sluit je daarop aan, en wat voor stekkertjes gaan er dan naar de twee dvd-schermpjes, en welke ingang (AV-in?) van de schermpjes...? 8)7

Verwijderd

geel...naar av in
Pagina: 1