Afmelden Tweakers.net nieuwsbrief

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik ontvang de Tweakers.net nieuwsbrief op fokke(A)lingeman.nl. Aangezien ik hem vrij weinig lees wil ik me graag afmelden.

Ik heb me geprobeerd af te melden op de frontpage maar ik zie dat mijn huidige account F0kke aan fokke(A)lingeman.com gekoppeld is en niet aan fokke(A)lingeman.nl. (ik heb beide e-mail adressen) Ik kan ook mijn e-mail niet veranderen in fokke(A)lingeman.nl omdat er staat dat iemand anders dit e-mail adres gebruikt. Ik denk dat er met mijn nickchange van Fokkie naar F0kke iets mis is gegaan. Kan iemand fokke(A)lingeman.nl uit het systeem halen zodat ik mijn e-mail adres voor F0kke van fokke(A)lingeman.com naar fokke(A)lingeman.nl kan veranderen? Hierna kan ik mezelf waarschijnlijk afmelden voor de nieuwsbrief. Thx :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Schop een Modje >> Frontpage Algemeen

Dit soort vragen horen thuis in Frontpage Algemeen, Schop een Modje is alleen voor forumzaken.

• Robin
  • Niet online
Er waren twee accounts met de praktisch dezelfde naam, alleen met een verschillend e-mailadres. [Verwijderde gebruiker] had je .nl-adres, die ik nu heb overgezet naar F0kke, waarmee als het goed is nu wel een en ander kunt veranderen met betrekking tot de nieuwsbrief :).

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Robin, geweldig! Thx!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k zou ook graag de nieuwsbrief niet meer willen hebben.--> a.kost@home.nl

lees em toch nooit en omdat ik persé mams account (mijn 3, hotmail/gmail/lycos, accounts werken niet bij tweakers) nodig heb om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen.....

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 12-11-2006 18:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:54
bartgrefte schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:18:
lees em toch nooit en omdat ik persé mams account (mijn 3, hotmail/gmail/lycos, accounts werken niet bij tweakers) nodig heb om de nieuwsbrief te kunnen ontvangen.....
Ik dacht dat dat alleen was voor de registratie? Daarna kun je hem volgens mij wel veranderen in een hotmail/gmail/lycos account?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Robin
  • Niet online
bartgrefte schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:18:
'k zou ook graag de nieuwsbrief niet meer willen hebben.--> a.kost@home.nl

Alleen jijzelf (en de serverbeheerders) kan je afmelden voor de nieuwsbrief. Dat kan je op dezelfde plek doen waar je je hebt aangemeld, namelijk via http://tweakers.net/my.tnet/nieuwsbrief. Wij kunnen niet iemand aan- of afmelden voor de nieuwsbrief omdat we daar geen tools voor hebben. Alleen bij problemen met aan- en/of afmelden van de nieuwsbrief kunnen we helpen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Robin schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:52:
[...]
Alleen jijzelf (en de serverbeheerders) kan je afmelden voor de nieuwsbrief. Dat kan je op dezelfde plek doen waar je je hebt aangemeld, namelijk via http://tweakers.net/my.tnet/nieuwsbrief. Wij kunnen niet iemand aan- of afmelden voor de nieuwsbrief omdat we daar geen tools voor hebben. Alleen bij problemen met aan- en/of afmelden van de nieuwsbrief kunnen we helpen.
okee

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1