Aangezien ik binnenkort op school een profielwerkstukpresenatie moet houden heb ik mn hele werkstuk op een simpele site gezet waarop men dus het een en ander kan lezen. Ik wil dus mijn laptop daar neer zetten zodat mensen ook op die manier wat info kunnen lezen over het onderwerp. Waar ik echter niet op zit te wachten is dat ze Mozilla afsluiten en in mn documenten gaan zitten rommelen enzo. Nu was mijn idee om een soort preventiesoftware te installeren die dus een normale windows gebruiker de toestemming wegneemt om een applicatie af te sluiten (mozilla dus) zodat ze slechts op die site kunnen kijken en dus de gehele browser niet uitkomen. Het punt is alleen dat ik alleen maar software vindt die gebruikers toestemming geeft welke programma's ze wel mogen opstarten maar een optie over afsluiten ontbreekt.
Nu is mijn vraag of iemand wellicht weet of er zulke software bestaat waarbij ik dus wel restricties wat betreft het afsluiten van software kan instellen.
Bedankt alvast!
Nu is mijn vraag of iemand wellicht weet of er zulke software bestaat waarbij ik dus wel restricties wat betreft het afsluiten van software kan instellen.
Bedankt alvast!