editor login

Pagina: 1
Acties:

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-01 12:42
als ik op een product in de pricewatch klik krijg ik af en toe een login scherm voor de editor pagina. als ik dat op annuleren klik dan zegt hij dat ik geen toestemming heb om op de pricewatch te komen.Ik heb ook geprobeerd om met mijn gebruikersnaam in te loggen, maar dan gebeurt er niks.

hoe dit op te lossen ?.

ProVine

Ps. hoop dat dit in de goede forum zit :$

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Weet je zeker dat je op het prudukt klikte en niet op de datum? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Dat betreft dan een produkt dat offline is gehaald maar die nog wel in de cache van de pricewatch zit. Deze produkten zouden vanzelf uit het overzicht moeten verdwijnen bij het intern refreshen van de cache, als dat niet het geval is dan zouden wij graag willen weten om welke produkten het gaat en waar je de link vandaan hebt :)

Ik verplaats dit topic ook even naar Buyers Zone :)

Atlas: hij heeft het over de editor login, dat lijkt me dus wat anders dan het meldpunt.

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 12-11-2006 14:49 ]

Intentionally left blank

• ProVine
ik klikte niet op de datum maar gewoon direct vanuit tweakers.net, waar je telkens een update van de 3 geupdate producten ziet. Maar wat ik raar vind is dat ik het niet continu zie maar heel af en toe. zodra ik weer de login scherm krijg zal ik er wel een screenshot van maken

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

crisp schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:47:

Atlas: hij heeft het over de editor login, dat lijkt me dus wat anders dan het meldpunt.
Als je direct vanuit de PW op de datum klikt van een produkt (dus als je nog in een /cat/ catagorie zit en niet bij het produkt zelf) dan krijg je wel een Editor login (wat je waarschijnlijk niet onbekend zal zijn :P) en daar doelde ik op :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Atlas schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:03:
[...]

Als je direct vanuit de PW op de datum klikt van een produkt (dus als je nog in een /cat/ catagorie zit en niet bij het produkt zelf) dan krijg je wel een Editor login (wat je waarschijnlijk niet onbekend zal zijn :P) en daar doelde ik op :)
Voor gewone users is dat geen link ;)

ProVine: weet je zeker dat het om link naar een produkt in de pricewatch ging en niet om een produktsurvey?

Intentionally left blank

• ProVine
ja dat weet ik zeker :) naar er een paar keer op f5 te hebben gedrukt kwam ik wel op de goede pagina( en dat was dus een product in de PW). Ik heb er nu overigens geen last van. Mischien was et gewoon een foutje ofzo :?
Pagina: 1