Toon posts:

Asus K8n4-E en windows vista

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik probeer de laatste versie van vista te installeren maar blijkt niet te lukken. :(
Ik heb hier een mobo van asus type k8n4-e se met 1g geheugen en 2 sata's II van elk 320 giga.
is er iemand met de zelfde problemen ?

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Omschrijf: 'maar blijkt niet te lukken'

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:18

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Als je 64bit probeert, moet je wel 64bit SATA drivers hebben he...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Topicstarter
Met niet lukken bedoel ik dat ik een "clean install" uitvoer.
Bij het afsluiten van de installatie of soms eerder de pc reboot en dan een blue screen of death krijg. Gisteren wou de installatie lukken maar kreeg na 5 a 10 minuten steeds een BSOD.
Tot nu toe probeer ik de installatie van een 32 bit versie.
Ik had ook al de zelfde problemen met de 5800 - 64bit versie
De installatie CD werkt perfekt want met de zelfde CD heb ik vista geplaats op mijn server (een server van 3 jaar oud) en draait daar super op.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik een 64bit drive nodig heb op een 32bit core

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 14:52 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Euh... als je een moederbord hebt die met andere OSsen wel goed draait maar niet met een nieuwe (beta)-OS, dan hebt je toch een softwareprobleem?

Uit je (zeer summiere) topicstart wordt niet duidelijk wat er gaande is en waarom het een hardwareprobleem zou zijn. Dat er BSODs bij om de hoek komen kijken is dan een waarheid als een koe - maar als je niet zegt welke je exact krijgt kunnen we met de beste wil in de wereld niet helpen. Ga eens bij WC (ex-WOS) rondneuzen zou ik zeggen :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.