[PC] Algemeen Splinter Cell: Double Agent problemen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 969 views sinds 30-01-2008

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/splinter_cell_double_agent_small_3.jpg

De nieuwe Splinter Cell game lijkt aardig wat technische problemen op te leveren. In plaats van het topic in het andere Spielerij forum te vervuilen, is het beter hier verder te gaan. Zo blijft de inhoudelijke discussie over de game gescheiden van de technische ellende :)

--
Zoals altijd, zorg ervoor dat je de meest recente drivers geinstalleerd hebt voor je video- en geluidskaart. En ook al heb je DirectX 9.0c, haal bij Microsoft alsnog de nieuwste op (die is van ongeveer halverwege oktober).
--
D3DDRV.DLL Problemen? Zorg ervoor dat je geen refreshrate-fixes hebt geïnstalleerd. In sommige gevallen helpt het ook nog om je monitordriver door een andere te vervangen (in mijn geval hielp het switchen naar de plug & play driver ipv de specifieke driver voor mijn monitor)
--
Geen audio? Bij sommige users heeft het geholpen de game op de default locatie (C-schijf dus) te installeren.
--
Heb je een dualcore systeem? AMD-Users dienen iig de AMD Dualcore Optimizer te installeren, dat kan veel problemen verhelpen. Mocht alles niet baten, dan kun je als tijdelijke work-around de game starten en via taakbeheer affiniteit toewijzen aan één core.
--

Mocht je op GoT geen oplossing vinden, neem dan eens een kijkje op het Ubisoft Splinter Cell: Double Agent forum.

[ Voor 79% gewijzigd door Wildfire op 12-11-2006 12:59 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-11 07:55
Wel jammer dat je minimaal pixel shader 3 nodig hebt.
Ikheb het wel en vind het spel erg mooi, vraag mij trouwens nuaf hoe dat op VISTA draait het een DX10 VGA adapter.

Weet iemand hoe je dit spel kan laten runnen zonder pixelshader 3?
Mijn maten zitten nog met wat oudere VGA adapters, en willen het spel ook draaien

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 14:42

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Op Vista kreeg ik de game sowieso niet goed aan de praat... kon wel spelen, maar game crashte op de meest rare momenten, volkomen willekeurig. Terug op XP start de training al niet, daar komt een d3ddrv.dll error uit.. ben nog aan het puzzelen n.a.v. tips uit het game topic.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Kaastosti schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:55:
Op Vista kreeg ik de game sowieso niet goed aan de praat... kon wel spelen, maar game crashte op de meest rare momenten, volkomen willekeurig. Terug op XP start de training al niet, daar komt een d3ddrv.dll error uit.. ben nog aan het puzzelen n.a.v. tips uit het game topic.
Twee tips voor D3DDRV.DLL in de TS :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Wildfire schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:42:
[...]

noem ze hier dan even...

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 13:43
Jammer dat ik soms een runtime error krijg tijdens loadings of gewoon random in missies. Niet zo vaak maar toch wel 1 of 2 keer per missie. (error in line 877 / 1022..etc)

Ik weet niet wat er bij Ubisoft ineens is veranderd want dit is al hun 2e buggy game. (Dark Messiah, hoewel ik hier persoonlijk weinig van merkte)

Snel fixen met patches :|

@ hierboven: AMD 4600+ X2 @ 2700 Ghz
Snel dingetje, 2700 GHZ.. :P

[ Voor 9% gewijzigd door keldererik op 12-11-2006 15:03 ]

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 14:42

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

...en beide al geprobeerd. Laatste versie van directx installed en specifieke driver voor monitor er bij gehaald ipv p&p. Nog steeds dezelfde error helaas.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
mijn bonus missie crashed, als ik laad krijg ik een minuut wat beeld te zien (wat niet klopt naar mijn mening) en daarna crashed SP. :(
andere mensen ook al zover ? (en hoopleijk voor mij deze problemen :+)

en hooplijk pachten ze ook de laad tijden (zit nu op een amd x64 300+, 512mb, gefore 6600 Turbo)
maar het laden duurt rustig 10 tot 20 min en das toch niet fijn.

en ook nog even bekende bug posten.
de open gespelde gadgets krijg je niet mee met de volgende missie,
wat het hacken van pc vrij lastig maakt (is nu meer save en laad als het fout gaat)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

Het grote voordeel van Spielerij - Problemen & Vragen tov Spielerij - Games & Discussies is dat ieder probleem in een apart topic gezet kan worden. Een algemeen problemen topic is dan ook niet nodig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.