Toon posts:

geforce 6800 vertoont artifacts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mn videokaart!
ik heb een geforce 6800, de asus v9999/td, 128 mb maar deze geeft bij nfs carbon, nfs most wanted, allemaal artifacts, maar zodra ik even alt - tab naar windows doe, of de resolutie verander dan is het over. Echter op 1024*768 flipt mn pc na een tijdje helemaal en op 800*600 niet. Alleen wil ik dan soms ook wel last hebben van artifacts, maar als ik dan ff alt-tab doe naar windows en dan weer terug ga dan is het over. de kaart word trouwens niet erg heet, daar ligt het niet aan, moet k m rma en of niet? ik heb voor artifacts gescanned met atitool voor anderhalf uur en nix te vinden en ik heb deze kaart in 2 pc's gehad en beide keren dezelfde kuren :(

specs van pc: amd 3700+
asrock dual vsta socket 939
2x 512 mb ddr pc3200
160gb hdd
geforce 6800, asus v9999/td

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Probeer ook nog even 3DMark, lang aanzetten en zien of het dan ook gebeurt. Probeer ook andere drivers voor de zekerheid.

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:02
Terug naar de winkel. Als je het in 2 systemen hebt dan ligt het waarschijnlijk aan de kaart. Misschien is je geheugen aan het overlijden.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
ik kick m ff.... heeft iemand nog advies??

Verwijderd

ik had dit probleem volgens mij ook, probeer eens andere nvidia drivers of anders het geheugen een beetje naar beneden te clocken

Verwijderd

toevallig geen unlocks?

Verwijderd

koelpasta ?
Pagina: 1