Website van warp2search gehackt?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Sinds jaar en dag bezoek ik dagelijks de website www.warp2search.net....echter sinds een paar dagen staat er alleen maar onzinnige reclame op deze site voor andere website's en geen lay out die er op lijkt. Is deze site opgekocht of gehackt? :'( baal er wel van

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 19:12
Weet je dat wel heel zeker? Ik zie gewoon hun website, met forum, diverse artikelen etc. Misschien heb je spyware op je computer die dit domein naar een ander domein linkt. Even scannen voor de zekerheid zou ik zeggen :)

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:26

Neus

www.zenaconsult.com

Ik zie een normale site, met als IP 217.67.236.107.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hackers bouwen nooit zomaar een compleet nieuwe site. Ik gok erop dat ze gewoon een nieuwe ad-provider hebben, en de layout opgefrist hebben. Misschien is het zelfs wel verkocht.

Maar zoals elke andere 'echte' site zullen ze vast wel ergens een plaats met mededelingen en plannen hebben, waar je het na kunt zoeken.. ;)

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

zo zietie er hier uit:

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/863/untitled1dt2.jpg

hoort het anders? Kijk dan indd ff naar spyware e.d. :)

Permanent wintericon!

• NS_5
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Bij mij ziet het er ook zo uit ;)
Dus spyware zal het waarschijnlijk niet zijn :X

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Enige wat mij opvalt is dat de reclame enorm irritant is, meer niet. Gewoon andere ad's op de site zoals iemand anders al zei denk ik.

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik denk toch dat je last van spyware hebt, of een tikfout in de url hebt gemaakt. Waaarom? Kijk hier maar eens.. Zelfs in 2001 was het al zoals het nu is.. :P

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 17:03
gebruik adblock plus icm firefox dan heb je geen last van reclame. is je hosts file toevallig niet aangepast door spyware? waardoor je op een verkeerde site terecht komt

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Vreemd heb er alleen last van met Firefox 2.0 na een schone windows installatie :X en niet met IE7? Hoe los ik dat op?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• TheZeroorez
  • Niet online
[Howto] Spyware scannen en opruimen, bijvoorbeeld.

Maargoed, aangezien je er niet echt gemotiveerd uit ziet raad ik je aan Hitman Pro te downloaden en laten draaien. Hierin zitten een boel antispyware + antivirus tooltjes, die automatisch de boel scannen en opschonen.
Pagina: 1