Hey,
Ik was net even F1 2000 aan het spelen, had hem net geïnstalleerd.
Mijn pc kan dit makkelijk aan.
Even wat gegevens:
videokaart: ati radeon 9600 xt 128mb
ram: 1024mb
cpu: amd athlon 64 3500+
_________
Ik startte het spel op, had wat aan de besturing veranderd en begon te spelen.
Na 4 seconden begonnen er allerlei vage blokjes en strepen op mijn beeldscherm te verschijnen.
Toen mijn pc gereset want hij reageerde nergens meer op, tijdens het opstarten verschenen weer de strepen.
Toen heb ik mijn pc nog een keer gereset en toen kreeg ik geen beeld meer, nu als ik hem aanzet hoor ik iemand iets zeggen, iets van: System Failure Overclocking.
Ik rook al een brandgeurtje, dus ik rook aan mijn beelscherm en die rook erg verbrand, dus ik heb er een andere aan gekoppeld maar die vertoonde dezelfde taferelen als mijn andere monitor.
Wat kan er gebeurt zijn? en hoe ga ik dit verhelpen?
Ik was net even F1 2000 aan het spelen, had hem net geïnstalleerd.
Mijn pc kan dit makkelijk aan.
Even wat gegevens:
videokaart: ati radeon 9600 xt 128mb
ram: 1024mb
cpu: amd athlon 64 3500+
_________
Ik startte het spel op, had wat aan de besturing veranderd en begon te spelen.
Na 4 seconden begonnen er allerlei vage blokjes en strepen op mijn beeldscherm te verschijnen.
Toen mijn pc gereset want hij reageerde nergens meer op, tijdens het opstarten verschenen weer de strepen.
Toen heb ik mijn pc nog een keer gereset en toen kreeg ik geen beeld meer, nu als ik hem aanzet hoor ik iemand iets zeggen, iets van: System Failure Overclocking.
Ik rook al een brandgeurtje, dus ik rook aan mijn beelscherm en die rook erg verbrand, dus ik heb er een andere aan gekoppeld maar die vertoonde dezelfde taferelen als mijn andere monitor.
Wat kan er gebeurt zijn? en hoe ga ik dit verhelpen?