Bij een aantal zelfgebrande dvd's werkt niet alles zoals het hoort. Als ik de dvd op mijn xbox afspeel heb ik bij veel stukjes geen geluid en als ik de dvd op een gewone dvd-speler afspeel is alles zwart-wit. Op m'n computer doet hij het wel goed. Hoe moet ik de dvd goed branden?
Zwart/wit: NTSC DVD misschien?
Geluid: moeilijk te zeggen.. Op de PC, en andere DVD speler heb je wel geluid?
Geluid: moeilijk te zeggen.. Op de PC, en andere DVD speler heb je wel geluid?
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
de dvd speler is een sony precision drive 3, ik heb dit trouwens alleen met series die op dvd staan, prison break en 24 bedoel ik.
Zoals voodooless al zegt: waarschijnlijk gaat het hier om DVD's in het NTSC-formaat (Amerikaans tv-systeem). Als je tv-toestel dat niet aankan kun je zwart-wit beeld krijgen.
Je zou eens kunnen kijken of je in de setup van je DVD-speler de output op PAL kunt forceren in plaats van AUTO. Grote kans dat je dan wel goed beeld krijgt, maar dat de beelden dan weer niet vloeiend zullen zijn door de framerate-conversie.
Je zou eens kunnen kijken of je in de setup van je DVD-speler de output op PAL kunt forceren in plaats van AUTO. Grote kans dat je dan wel goed beeld krijgt, maar dat de beelden dan weer niet vloeiend zullen zijn door de framerate-conversie.