Toon posts:

Wanneer komt de 6th Gen I-pod?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk al een lange tijd een ipod kopen, met liefst zo groot mogelijke hardeschijf. Ik wil wachten op de volgende generatie I-pods. Ik hoorde plannen over wifi, en andere verbeteringen van de Ipod. Weet iemand iemand wanneer de 6th gen Ipod uit gaat komen? Meestal gaat 1 gen toch ongeveer 1 jaar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://buyersguide.macrumors.com/

op deze pagina kun je zien wanneer de recenste updates waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:39
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 09:58:
Ik wil eigenlijk al een lange tijd een ipod kopen, met liefst zo groot mogelijke hardeschijf. Ik wil wachten op de volgende generatie I-pods. Ik hoorde plannen over wifi, en andere verbeteringen van de Ipod. Weet iemand iemand wanneer de 6th gen Ipod uit gaat komen? Meestal gaat 1 gen toch ongeveer 1 jaar mee?
Hier kan niemand, maar dan ook niemand antwoord op geven (behalve Steve Job's) vrij nutteloos topic, check de rumor sites. Meer info heb je niet, en zul je niet krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JeroenGans schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:06:
[...]

Hier kan niemand, maar dan ook niemand antwoord op geven (behalve Steve Job's) vrij nutteloos topic, check de rumor sites. Meer info heb je niet, en zul je niet krijgen..
Nutteloos topic? Kan toch zijn dat er al iets van bekend is? Ik struin niet iedere dag de rumorsites af. Heb dus ook geen idee of er uberhaupt iets over duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, Apple doet dat nooit. Maar als de huidige iPod doet wat jij wilt, koop hem dan gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Het enige wat ik je kan aanraden is afwachten tot MacWorld (tweede week van januari). Hier worden vaak producten aangekondigd.. Het is natuurlijk de vraag welke dat zullen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 10:07:
[...]

Nutteloos topic? Kan toch zijn dat er al iets van bekend is? Ik struin niet iedere dag de rumorsites af. Heb dus ook geen idee of er uberhaupt iets over duidelijk is.
Nieuwe Apple producten worden nooit vantevoren aangekondigd. Niemand hier zal je dus kunnen vertellen wanneer de iPods een update krijgen. Daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.