Toon posts:

Vista beschikbaar eind november voor VLK, wat betekent dat?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals bekend komt vista officieel 30 januari uit, maar op de site: lees ik het volgende:

Windows Vista will be made available to Volume License customers later in the month of November 2006.

Wat moet ik precies verstaan onder "Volume License customers"?

Dan heb ik ook nog ergens gelezen dat mensen die nu xp pro x64 hebben in aanmerking komen voor de upgrade prijs, 210 euro dacht ik.

Kortom: ben ik met mijn xp pro x64 license een volume license customer die voor 210 euro deze maand nog vista kan aanschaffen?? en zo ja, waar dan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:45
Ik denk dat als je in grote getalen Vista aanschaft dat je dan in aanmerking komt om Windows Vista eind november te kunnen krijgen. De gemiddelde gebruiker zal dus gewoon moeten wachten tot eind januari.

The devil is in the details.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-03 12:01

Just_I

What did you just say?

Van de T.net FP:
Microsoft heeft bekendgemaakt dat Windows Vista en Office 2007 vanaf 30 november aanstaande aan zakelijke klanten zullen worden gepresenteerd. Nieuwssite APC weet bovendien 'uit betrouwbare bron' dat de consumentenedities van de beide pakketten op 30 januari worden uitgebracht.
Lees ook dit nieuws even door ;)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Volume License Customers zijn - letterlijk - klanten van het Volume Licensing programma, oftewel - als j het zou vertalen iets als groot afnemers van Microsoft producten.

Volume Licensing is een systeem van Microsoft waarbij ieder die meer dan 10 licenties tegelijkertijd afneemt aan kan 'deelnemen'. Je betaalt dan iets minder voor het individuele product (je krijgt groepskorting als het ware) en je krijgt de VLK (Volume License Key)-edities van de software welke dus wat handiger om gaan met activatie.

Tenzij jij een bedrijf bent, een reusachtige familie hebt of niet kan wachten en daardoor een paar duizend euro wil neerleggen ben jij geen Volume License Customer dus :)

[ Voor 13% gewijzigd door elevator op 12-11-2006 11:09 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
elevator: Volume licensing kan al vanaf 5 computers :)

overigens: MVL keys zijn nu al te krijg op de eopen.microsoft site :) (KMS of MAK)

[ Voor 44% gewijzigd door Zwelgje op 12-11-2006 11:11 ]

A wise man's life is based around fuck you

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:33
M'n moeder is leerkracht, en krijgt haar software via MSKIS. MSKIS gebruikt een VLK, maar ik vraag me af of we dan toch zakelijke klanten zijn...

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

jeroenikke schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:11:
M'n moeder is leerkracht, en krijgt haar software via MSKIS. MSKIS gebruikt een VLK, maar ik vraag me af of we dan toch zakelijke klanten zijn...
MSkiss is inderdaad een soort volume licensing, met dien verstande dat het akkoord gesloten is tussen de vlaamse overheid en microsoft.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Pagina: 1