To Apple or not to Apple? That's the banana!
Verwijderd
niet
audio cd wordt gefinaliseerd na het stoppe van het branden..
je had er maar eerder aan moeten denken
Helaas, maar toch bedankt!Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:16:
niet
Audio cd's worden niet persee gefinalized na het branden. Kijk eens met Nero bij recorder>disc info (ctrl+i).
Daar kun je zien of die gefinalized is of dat er nog wat bij kan.
Daar kun je zien of die gefinalized is of dat er nog wat bij kan.
Nummers toevoegen naderhand kan alleen als je cd inderdaad niet gefinalized is. Je maakt dan een multisession cd. Het nadeel daarvan is dat niet alle cd spelers dat snappen, en dan alleen maar het eerste nummer zien.
Bedankt alvast voor jullie reacties maar ik heb 2 vragen, hoe zie je dat hij dan gefinalized is? Als ik die ctrl+i optie gebruik dan zie ik een schermpje met alles uit de eerste sessie staan en dat er nog .. mb over is.smallboy schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:16:
Nummers toevoegen naderhand kan alleen als je cd inderdaad niet gefinalized is. Je maakt dan een multisession cd. Het nadeel daarvan is dat niet alle cd spelers dat snappen, en dan alleen maar het eerste nummer zien.
Ik neem aan dat hij dan nog verder is te branden, maar hoe doe je dit? Ik krijg alleen de optie continue multi-session bij een normale cd maar niet bij een audio cd!
Karsten,
Dit hoort ten eerste niet echt thuis in Windows Clients (uiteindelijk - Nero is toch helemaal geen Windows operating systeem?)
Daarnaast - op GoT vinden we het altijd interessant als je van te voren even aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem aan te pakken, hetzelfde met als mensen je een tip geven waar te zoeken dan verwachten we toch eigenlijk wel dat je met die tip zelf aan de slag gaat
Windows Clients >> Client Software Algemeen
Daarnaast - op GoT vinden we het altijd interessant als je van te voren even aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem aan te pakken, hetzelfde met als mensen je een tip geven waar te zoeken dan verwachten we toch eigenlijk wel dat je met die tip zelf aan de slag gaat
Sorry, ik ben net nieuw hierelevator schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:37:
Dit hoort ten eerste niet echt thuis in Windows Clients (uiteindelijk - Nero is toch helemaal geen Windows operating systeem?)
In ieder geval hoeft het niet meer want ik heb net gehoord dat iemand anders ook die cd wilt zonder die liedjes. Ik brand dus gewoon een nieuwe met bonus tracks.
Toch in ieder geval, iedereen bedankt voor het posten!
Pagina: 1