[Nero] Audio cd verder branden*

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi,

Ik heb net een audio cd'tje gebrand en wil daar nu graag een nummer aan toevoegen.
Er is nog ruimte genoeg om dit te doen op de cd.

Hoe kan ik dit dan doen?

Ik heb nu Nero Burning Rom 7

Karsten,

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Verwijderd

niet

audio cd wordt gefinaliseerd na het stoppe van het branden..
je had er maar eerder aan moeten denken

• mac-er
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:16:
niet

audio cd wordt gefinaliseerd na het stoppe van het branden..
je had er maar eerder aan moeten denken
Helaas, maar toch bedankt!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 09:55
Audio cd's worden niet persee gefinalized na het branden. Kijk eens met Nero bij recorder>disc info (ctrl+i).
Daar kun je zien of die gefinalized is of dat er nog wat bij kan.

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:36

smallboy

N/A

Nummers toevoegen naderhand kan alleen als je cd inderdaad niet gefinalized is. Je maakt dan een multisession cd. Het nadeel daarvan is dat niet alle cd spelers dat snappen, en dan alleen maar het eerste nummer zien.

• mac-er
smallboy schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:16:
Nummers toevoegen naderhand kan alleen als je cd inderdaad niet gefinalized is. Je maakt dan een multisession cd. Het nadeel daarvan is dat niet alle cd spelers dat snappen, en dan alleen maar het eerste nummer zien.
Bedankt alvast voor jullie reacties maar ik heb 2 vragen, hoe zie je dat hij dan gefinalized is? Als ik die ctrl+i optie gebruik dan zie ik een schermpje met alles uit de eerste sessie staan en dat er nog .. mb over is.

Ik neem aan dat hij dan nog verder is te branden, maar hoe doe je dit? Ik krijg alleen de optie continue multi-session bij een normale cd maar niet bij een audio cd!

Karsten,

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit hoort ten eerste niet echt thuis in Windows Clients (uiteindelijk - Nero is toch helemaal geen Windows operating systeem?)

Daarnaast - op GoT vinden we het altijd interessant als je van te voren even aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem aan te pakken, hetzelfde met als mensen je een tip geven waar te zoeken dan verwachten we toch eigenlijk wel dat je met die tip zelf aan de slag gaat :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• mac-er
elevator schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:37:
Dit hoort ten eerste niet echt thuis in Windows Clients (uiteindelijk - Nero is toch helemaal geen Windows operating systeem?)

Daarnaast - op GoT vinden we het altijd interessant als je van te voren even aangeeft wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om dit probleem aan te pakken, hetzelfde met als mensen je een tip geven waar te zoeken dan verwachten we toch eigenlijk wel dat je met die tip zelf aan de slag gaat :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
Sorry, ik ben net nieuw hier :?

In ieder geval hoeft het niet meer want ik heb net gehoord dat iemand anders ook die cd wilt zonder die liedjes. Ik brand dus gewoon een nieuwe met bonus tracks.

Toch in ieder geval, iedereen bedankt voor het posten! _/-\o_

Pagina: 1