MacOS kan niet cut/pasten

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 19:17
Ik heb een vraag...
Als ik een film wil cut / past'n naar bv een externe schijf, dan gaat dit niet ....
Ik kan hem alleen kopieren naar die andere schijf en vervolgens verwijderen op de orginele locatie ...
Maar op de een of andere reden werkt move'n niet, is dit een bekend probleem ?
Rechten van de files staan goed (anders kon ik ze ook niet verwijderen natuurlijk)

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
Zodra iets op een andere locatie staat (dus verschillende disks, of een usb key oid), maakt Mac OS X er automatisch een copy/paste van, en geen move.. Dit is standaard :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als je sleept naar een plek waar je 'm niet heen kunt moven wordt het automatisch een copy-actie. Maar daar kun je wel om heen: houd tijdens het slepen de command (apple) toets ingedrukt en hij kopieert je file en delete het origineel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 19:17
CyBeR schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:46:
Als je sleept naar een plek waar je 'm niet heen kunt moven wordt het automatisch een copy-actie. Maar daar kun je wel om heen: houd tijdens het slepen de command (apple) toets ingedrukt en hij kopieert je file en delete het origineel.
Ah ik dacht dat et een probleem alleen van mij was en had ff nie gezocht :)
Had het net gevonden maar thnx !!!
Dit scheelt weer een hoop irritaties :P

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:58
CyBeR schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:46:
tnx \0/ dit wist ik ook niet! :P