Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aspire Q-Pack helemaal gestript

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo....

Heb me eigen net geregistreerd op deze site, hoop hier iets te leren en opmerkingen zijn welkom :P
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan om te modden / pc bouwen.

Heb geen verstand van computers maar ben meubelmaker van beroep dus een beetje klussen aan de case is geen probleem denkik :? , maar qua systeem zou ik hulp kunnen gebruiken.
Ben 2 dagen rustig aan bezig geweest een paar uurtjes en dit heb ik gedaan:

- Alle schroefjes etc los gemaakt wat er maar op zit
- Voorkant chroom/zilver gespoten (weet dat de case in die kleur tekoop is maar had "per ongeluk" een paarse besteld....... dom) waterreservoir ook gelijk meegespoten.
- Zwarte saaie dopjes t.b.v montage plexiglas vervangen door rvs m4 inbus boutjes
- Waterkoeling veranderd omdat hier nog een hd cooler bij komt.

Hier staan wat foto's op mijn msn space.[url=http://wesleydegraaf1986.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1]

Vind zelf het resultaat al vet :D maar er moet nog veeeel gebeuren.
Dit ga ik doen/monteren/kopen rond 25 november post dan weer pics:

-Alle stekkertjes/connectors vervangen door zwarte en zwarte mesh/sleeve om elk kabeltje wat maar in de pc zit.
-Plexiglas graferen.
-Extra ledjes langs de randen van het plexiglas maken zodat het gegrafeerde oplicht.
-Levicom Visible power 30A 450W aluminium/plexiglas (iemand ervaring met deze voeding?)
-M-Play 202 erin maken.
-Dvd brander (zie ik wel in de winkel)
-HD cooler 3,5" : Alpha cool aluminium blok
-Harde schijf erin weet nog niet welke.
-En niet te vergeten een moederbord alleen ben er nog niet helemaal uit welke :'( wil alles dr op en eraan hebben en intel dual core, uitgebreid bureaublad is een must, ingebakken soundcard of extern weet het allemaal niet 8)7 eerst op orienteren.... (wel handig trouwens dat er op veel site's hele lijsten staan met moederborden maar niet de vormfactor erbij :'( )
- Software: windows xp professional.

Denk dat ik dan de aankomende vakantie genoeg werk eraan heb.
Wil nu nog maximaal 1000 euro uitgeven voor de hardware/software.

Iemand nog ideeen, opmerkingen, afraders?

groetjes wesley

Verwijderd

Topicstarter
http://wesleydegraaf1986....e.aspx?_c02_owner=1[/url]

Die is wel klikbaar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 23:27 ]

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:05

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:20:
Hallo....

Heb me eigen net geregistreerd op deze site, hoop hier iets te leren en opmerkingen zijn welkom :P
Ik ben gisteren voor het eerst aan de slag gegaan om te modden / pc bouwen.
Welkom :D
Heb geen verstand van computers maar ben meubelmaker van beroep dus een beetje klussen aan de case is geen probleem denkik :? , maar qua systeem zou ik hulp kunnen gebruiken.
Ben 2 dagen rustig aan bezig geweest een paar uurtjes en dit heb ik gedaan:
Er bestaat een topic met de naam "wat kan ik hier het beste aan upgraden". Misschien kun je daar wat tips vragen over de samenstelling van hardware en dat soort dingen.
- Alle schroefjes etc los gemaakt wat er maar op zit
- Voorkant chroom/zilver gespoten (weet dat de case in die kleur tekoop is maar had "per ongeluk" een paarse besteld....... dom) waterreservoir ook gelijk meegespoten.
- Zwarte saaie dopjes t.b.v montage plexiglas vervangen door rvs m4 inbus boutjes
- Waterkoeling veranderd omdat hier nog een hd cooler bij komt.

Hier staan wat foto's op mijn msn space.[url=http://wesleydegraaf1986.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1]
Dat zag er idd netjes uit, de link uit je 2e reactie werkt namelijk wel :).
Vind zelf het resultaat al vet :D maar er moet nog veeeel gebeuren.
Dit ga ik doen/monteren/kopen rond 25 november post dan weer pics:

-Alle stekkertjes/connectors vervangen door zwarte en zwarte mesh/sleeve om elk kabeltje wat maar in de pc zit.
-Plexiglas graferen.
-Extra ledjes langs de randen van het plexiglas maken zodat het gegrafeerde oplicht.
-Levicom Visible power 30A 450W aluminium/plexiglas (iemand ervaring met deze voeding?)
-M-Play 202 erin maken.
-Dvd brander (zie ik wel in de winkel)
-HD cooler 3,5" : Alpha cool aluminium blok
-Harde schijf erin weet nog niet welke.
-En niet te vergeten een moederbord alleen ben er nog niet helemaal uit welke :'( wil alles dr op en eraan hebben en intel dual core, uitgebreid bureaublad is een must, ingebakken soundcard of extern weet het allemaal niet 8)7 eerst op orienteren.... (wel handig trouwens dat er op veel site's hele lijsten staan met moederborden maar niet de vormfactor erbij :'( )
- Software: windows xp professional.
Zoals ik al zei: zoek even dat topic op en stel je suggestie's voor. Hardware en de juiste keuze ervan heeft 90% te maken met wat je ermee gaat doen allemaal. En waterkoeling is ook niet altijd generiek he! Wel even opletten dat je koelblok de juiste fitting heeft :) .
Denk dat ik dan de aankomende vakantie genoeg werk eraan heb.
Wil nu nog maximaal 1000 euro uitgeven voor de hardware/software.
Damn ... daar kun je best wat leuks van kopen denk ik zo ! :D
Iemand nog ideeen, opmerkingen, afraders?

groetjes wesley
Afraders: Overdreven casemodding

Aanraders: ik denk dat het mooi uitkomt als je de drives stealth. Misschien wat egaliseren/bijwerken. Dat zou het moeten doen imho.

Succes met modden alvast !

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Dit topic gaat erg de kant op van een CiP (Casemod in progress), daar gelden enkele specifieke regels voor (oa dat je vooraf een aanvraag moet doen).
Ook raad ik je aan de FAQ's nog eens door te nemen, daar kan je vinden hoe je goed een linkje plaatst (zodat we er op kunnen klikken, das handiger voor luie mensen als ik :) ), en dat we liever niet hebben dat je 2 keer na elkaar post binnen de 24 uur, dan edit je beter je eerste post.

Deze doe ik op slot, als je de FAQ's en de regels voor CiP gelezen hebt snap je wel waarom (als je specifieke vragen hebt, mag je daar gerust een ander topic voor openen)

[ Voor 8% gewijzigd door naftebakje op 12-11-2006 00:07 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.