Toon posts:

Big Brother Nederland??

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heyyy Tweakers,,

Ben een tijdje geleden met de politie in aanraking geweest voor het onderzoek hebben ze mijn drie weken zitten aftappen.

Zowel internet als telefoon met telefoon hebben ze al mijn gesprekken en sms berichten en internet al mijn bezochte internet paginas en msn gesprekken..

Nou is mijn vraag zijn die aftappingen op de een of andere manier te voorkomen?
Als je afgetapt word via je telefoon hoor je een echo en soms rare geluiden heb gehoord dat er een nummer of iets bestaat dat je een signaal krijg wanneer je afgetapt word iemand die dat weet??

Maar het vooral om het internet ik wil geweoon privacy en niet dat mensen achter mijn rug mee kijken..

Please help me :)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wij gaan niet helpen met het het dwarsbomen van politieonderzoek. Als je op Google zoekt, kan je in ieder geval genoeg manieren vinden om semi-anoniem te surfen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je echt anoniem wilt surfen, dan kun je dat doen via TOR netwerken, maar goed, als ze je echt aan het aftappen zijn is dat ook niet echt veilig.
Maar weet je zeker dat de politie je af heeft getapt? Ze moeten toch wel een behoorlijke aanwijzing hebben dat ze met een zware crimineel te maken hebben wil dat gebeuren over het algemeen.

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 11-11-2006 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dwarsbomen haha kom op.. Het is gewoon dat ik privacy wil..

Maar als ik alleen via een proxyserver anonieme ga msnen ben ik dan wel gewoon anoniem??

Ik weet het zeker dat ze me aftappen want heb nog paar dagen gezetn voor het onderzoek en lieten ze de bewijzen zien

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 21:42 ]

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 13:51
Dan zien ze deze pagina toch ook als ze overal meekijken :P

Verwijderd

Topicstarter
Klopt.. maar niet wat ik precies ga doen er worden toch verschillende voorbeelden gegeven hehe :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Als ze je opgepakt hebben voor verhoor is het toch al te laat en heeft het blijkbaar niets te maken met je privacy.
Maar goed, wat is de aanklacht?

BTW Wel je pagina's en msn maar niet je email? (want die lijkt me nog het makkelijkst af te tappen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-02 13:55
Ik heb er geen verstand van anders zou ik je toch wel proberen te helpen, maar ik weet niet of het eigenlijk wel mag om hier te vragen hoe je de politie om de tuin kan leiden :P licht eraan wat je gedaan hebt of je zowiezo iets gedaan hebt mjah iig succes:P

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik denk dat er nog een onderzoek komt omdat mijn telefoon word afgetapt en ook van mensen waarmee ik contact heb.

Mijn punt wil eigenlijk gewoon weer msnen dat hun het niet meer kunnen zien en het liefst ook internetten..

WIl gewoon een simpele oplossing daarvoor :D

• leuke gast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-11-2021
mwa, simpele oplossing, vaak switchen van provider, Adsl => kabel => satelliet internet
maar je hebt toch niks te verbergen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet dat ik iets te verbergen heb maar het niet fijn vind als er mensen meekijken wat ik precies doe enzo daar betaal ik niet voor..

Heb nu een internet plus bellen abonnement en dat is eigenlijk wel lastig om zo weer overteschakelen..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Mijn punt wil eigenlijk gewoon weer msnen dat hun het niet meer kunnen zien en het liefst ook internetten..
Aangenomen dat je met MSN de MSN messenger bedoelt; hoe was je dat dan van plan zonder internet? Of bedoel je met internetten; browsen? Vwb browsen heb je al een antwoord. MSN Msgr: bedenk eens waar dat verkeer naar toe gaat, hoe wil je encrypten?
Neem gewoon een protocol en client die encrypted kunnen werken. En zorg dat je gesprekspartners die ook gebruiken.

Met een beetje onderzoek is er zat te vinden. Ook hier op GoT.

Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat de politie je al te hard aan het afluisteren is via foon en internet, maar aangezien dat de directe vraagstelling is: GoT is niet bedoeld om actief mee te helpen met het dwarsbomen van lopende onderzoeken. Neem een advocaat en stop met je criminele activiteiten. Dat werkt beter dan omzeilen. Of als je onschuldig bent: geef ze gewoon een CC van alles dat je doet. Ben je sneller van ze af :+

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 11-11-2006 22:01 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.