Toon posts:

[PC] ping problemen CoD2/CS:S

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mn ping in de spellen Call of Duty 2 en Counter-Strike:Source. Mijn ping is extreem hoog (70-120 in CoD2 en 300(!) in CS:S) en fluctueert nogal. met andere spellen (CoD1, Battlefield, Unreal etc.) heb ik geen enkel probleem met mn ping. Die is op Nederlandse servers gewoon netjes onder de 50 en stabiel.

Nu had ik al ergens gelezen dat je met Windows Taakbeheer rechtermuisknop op de .exe van het spel kunt klikken en de prioriteit lager kunt zetten. Dit werkt inderdaad maar dit geeft het spel nogal wat lagspikes (het spel blijft af en toe ongeveer een seconde hangen).

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Systeem:

http://specs.tweak.to/7454

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 21:06 ]

Verwijderd

heb je op de achtergrond geen programma's als Xfire aanstaan? Ik heb namelijk wel eens gehoord dat vooral bij CoD 2 de ping er echt van kan gaan springen naar waarden boven de 100. Ikzelf speel nooit met Xfire aan, maar voor het geval je dat doet, probeer het eens uit te zetten. Misschien dat het scheelt...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen x-fire :)

Het ligt ook neit aan programma's die meedraaien op de achtergrond. Ik heb al op google gezocht en daar vond ik dat het ook kan liggen aan je grafische instelllingen. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je die moet instellen.