Toon posts:

edu korting service kosten garantie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo. ik heb in september een mbp gekocht met apple care, nu had deze last van whine en werdt erg heet en hij is een maand weggeweest voor reparatie en ik ging hem afhalen en moes in eens 30 euro service kosten betalen. kan dat zomaar ? ik betaal niet zomaar 400 euro voor apple care om vervolgens 30 euro service kosten te betalen, hebben meer mensen dit moeten betalen ?

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Wat een onzin, het moet je niks kosten en dan nog hadden ze dat wel wat eerder mogen melden :|

Ik heb een soortgelijke ervaring gehad, is gelukkig opgelost uiteindelijk.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Ieg Apple bellen en melden dat je dat moest betalen krijgt de winkel / service center een waarschuwing van Apple aangezien ze dat niet mogen.
Wel mogen ze voor garantiereparaties van iPods administratiekosten rekenen aangezien daar geen vergoeding door Apple voor wordt gegeven, wat wel zo is bij reparaties van machines.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:38

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

volgens mij is dit bij wet verboden. Ik weet niet meer precies hoe dit zit maar als iets in de eerste zes maanden defect gaat heb je zelfs recht om je product direct te laten vervangen of geld terug. Ze mogen ook geen kosten in rekening brengen!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:27
Bigg Balls schreef op zondag 12 november 2006 @ 03:01:
volgens mij is dit bij wet verboden. Ik weet niet meer precies hoe dit zit maar als iets in de eerste zes maanden defect gaat heb je zelfs recht om je product direct te laten vervangen of geld terug. Ze mogen ook geen kosten in rekening brengen!
Iets genuanceerder: elke reparatie op grond van non-conformiteit (de EU vond het weer eens nodig om een onbegrijpelijk of in ieder geval erg moeilijk begrip toe te passen in plaats van 'garantie') moet 'zonder kosten' en 'met zo min mogelijk overlast' gebeuren.

En bij een defect binnen 6 maanden ligt de bewijslast bij de verkoper.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle reacties. ik heb een email gestuurd naar apple, en anders bel ik dinsdag wel naar ze. hou jullie op de hoogte
Pagina: 1