Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fluoriserende transparant verf

Pagina: 1
Acties:
  • 3.842 views sinds 30-01-2008

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Beste mensen,

Ik heb niet echt een casemod vraag, maar toch wel bedoeld voor de klussers hier, dus vandaar dat ik 'm even hier parkeer :). Ik heb een aantal houten balken over m'n plafond lopen en die heb ik licht blauw/grijs geverft. Nu wil ik daar graag een fluoriserend patroon op maken.

Ik vroeg me af of er verf bestaat die van zichzelf transparant is, maar oplicht onder een blacklight. Op die manier kan ik daarmee gewoon een patroon over de geschilderde balken maken, die oplicht als ik een blacklight aan doen. Iemand hier enig idee waar dat te verkrijgen valt?

Verwijderd

Ik denk eigenlijk niet dat er een fluoriserende verf is die ook nog eens transparant is.
wat wel heel erg leuk is is dit >>
http://www.inkoopacties.nl/ia/p3q99dpm
Dat is glow in de dark poeder in allerlei kleuren
Ik heb dit spul op mijn boot zitten en geeft een erg leuk effect.
Misschien is dit ook wat voor jou .. je kan het gewoon door lak mengen en als je het belicht dan laad het op en gaat het licht uit dan geeft het licht.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:57
er is zo van die fluorescerende verf, ik heb er eens op gezocht toen ik in het begin blacklights staan had in m'n kamer
het probleem is dat dat echt heel duur is voor 5L, ik weet de prijzen niet meer vanbuiten, maar ik herinner mij nog dat het gwn onbetaalbaar was voor een arme student (ik dus ^^)

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Rond de 3 euro voor UV-nagellak in het kruidvat, in daglicht onzichtbaar, lich op onder blacklights
Er bestaat wel zoiets, maar in grote hoeveelheden zal dit idd heel duur worden ...

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-11 21:37
Conrad had dit spul vroeger, geen idee of ze het nog hebben... Een goedkoop alternatief is om UV glitter/ UV plexi schaafsel met blanke lak te mengen....

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Je hebt ook van die stiften die je kunt gebruiken om je dure electronica mee te markeren. Voor 3,65 bij de conrad (best.nr. 528752 - 89)

edit: Conrad verkoopt 't ook als verf: 590617 - 89 (10 euro voor 250 ml, verschillende kleuren)

[ Voor 26% gewijzigd door Pooh op 13-11-2006 15:04 ]

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 17:01
Dat glow in the Dark poeder lijkt me wel geinig, alleen heb ik zo'n idee dat dat wel zichtbaar is als je dat met blanke lak oid vermengt. Je blijft dan toch die poeder zien?

Verwijderd

Pooh schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
Je hebt ook van die stiften die je kunt gebruiken om je dure electronica mee te markeren. Voor 3,65 bij de conrad (best.nr. 528752 - 89)

edit: Conrad verkoopt 't ook als verf: 590617 - 89 (10 euro voor 250 ml, verschillende kleuren)
Dat is wel niet de transparante verf die de topicstarter vroeg maar blauwe...
http://www1.nl2.conrad.co...~flN0YXRlPTMxOTU4MTMzODY=

Verwijderd

Mexxus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:31:
Dat glow in the Dark poeder lijkt me wel geinig, alleen heb ik zo'n idee dat dat wel zichtbaar is als je dat met blanke lak oid vermengt. Je blijft dan toch die poeder zien?
Op zich is dat inderdaad geinig maar dat was je vraag toch niet. Dit glow in the dark pigment is gebonden aan neen bepaalde kleur; als ge dat gebruikt ga je dus het te behandelen objekt verven wat niet de bedoeling is. Je wou toch een transparante ‘verf’ waarmee je een objekt insmeert met de bedoeling dat het dan oplicht onder een blacklight maar wel zijn eigen kleur behoudt.
Heb je dat intussen gevonden? Ik ben er namelijk ook naar op zoek.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Beetje oud topic. Lekker laten slapen :Z

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.