Toon posts:

video.sram

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het internet zag ik een filmpje video.sram, na het downloaden(enige optie) starte ik hem op, windows heeft geen idee welk programma eraan gekoppeld moet worden en verwijst mij naar internet, deze had ook geen idee en verwijst mij naar filext.
Deze had ook geen idee, het filmpje is wel oud maar is toch nog wel afspeelbaar?

http://villa-achterwerk.v...6612308+20987170+21073480 (cursus is niet voor mij ;-) )

Waarschijnlijk is het een stream, ik heb gegoogled(met google) op stream video sram en allerlei andere varianten maar kom meestal op geheugen uit, een fietsmerk ea.

Weet iemand welk programma ik moet gebruiken? (liefst gratis)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
VLC speelt alles.

Maar is het je ook al opgevallen dat het bestandje 69kB groot is, en dus waarschijnlijk een dooie link naar een stream is? :z

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeert deze ff
code:
1
rtsp://streams.omroep.nl/vpro/20960426/surestream.rm?title=Les 5 Moonwalk

(heb geen realplayert)

[ Voor 52% gewijzigd door Fish op 11-11-2006 18:57 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist dat het een stream was, maar na installatie van vlc mag ik nog steeds alleen die link downloaden, en niet openen zoals gebruikelijk bij een stream.
Het bestand heb ik ook geprobeerd te openen met vlc maar dat mocht niet baten.

heb realalt en mplayer geprobeerd, deze draaiden het filmpje zeer snel af waarna het filmpje 1 frame bleek te bevatten, daarna realplayer geprobeerd, deze doet hetzelfde en geeft dan de foutmelding
"this metafile contains invalid syntax"
I give up, en ga ervan uit dat de vpro ze echt heeft verwijderd.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 19:30 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ Inderdaad; open het bestand, zie welke URL er in staat. Open het bestand dat weer op die URL staat en zie welke URL daar in staat. Ga naar die URL en zie dat het er vrij doods is.

Of gebruik meteen RealAlt+mplayerc (ef als je dat liever hebt de echte Realplayer).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)