Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 08:41

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Hier is dan eindelijk een topic voor de UBiQUiO 501, de Chinese tegenhanger van de Samsung i320 en de HTC Excalibur (aka HTC S620) , allebei ook smartphones met toetsenbord.

De UBiQUiO 501 heeft als grootste voordeel dat hij beschikt over Windows Mobile 5 Pocket PC Phone Edition. Dit besturingssysteem heeft als voordeel dat er een touchscreen gebruikt mag/kan worden en dat de standaard-applicaties veel uitgebreider zijn. Ook is er veel meer software beschikbaar dan voor Windows Mobile 5 Smartphone Edition. Bovendien heeft de UBiQUiO 501 de beschikking over WiFi (in tegenstelling tot de Samsung i320).

UBiQUiO 501 Pocket PC Phone
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b139832.jpg

Specificaties:
  • Operating system: Windows Mobile 5.0 Pocket PC Edition
  • Afmetingen: 122 (L) x 65 (W) x 13.5 (D) mm
  • Gewicht:135g
  • GSM 900/DCS 1800/PCS 1900, GPRS Class 10
  • Bluetooth v1.2 met A2DP
  • Wi-Fi 802.11b/g
  • Processor: TI OMAP 750 200 MHz
  • Display: 2.5" QVGA Kleuren TFT
  • Camera: 2 Mega-Pixel
  • Memory Card: Mini SD
  • Connector: mini USB
Prijzen:
€429,95 bij Expansys

Reviews:
Paul Reviews... the UBiQUiO 501
msmobiles.com - Review of UBiQUiO 501 aka i-mate JAQ3

[ Voor 8% gewijzigd door [BoSS] op 12-11-2006 15:29 ]

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Heeft er nog niemand ervaring met deze smartphone?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren de I-mate JAQ3 in m'n handen gehad en er even mee mogen spelen. Een érg mooie telefoon! Eerste indruk was dat ie stevig aanvoelde, fijne toetsen en een heel helder display.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Welke navigatie kan hier allemaal op draaien?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• [BoSS]

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
In principe alle navigatiepakketten die op elke willekeurige Pocket PC draaien (TomTom, i-GO, etc), omdat dit apparaat werkt met "Windows Mobile Pocket PC Phone Edition" ipv. "Windows Mobile Smartphone Edition".

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Ah, heel mooi! Bedankt, ik hou deze in de gaten.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Ik heb deze telefoon sinds 1 december in gebruik (werk). Hiervoor een nokia 9500 (prive). Ik had geen ervaring met wimo 5 en was behoorlijk benieuwd hoe het zou presteren t.o.v. de nokia. In 1 woord, teleurstellend. Dit apparaat is langzaam en loopt zeer regelmatig vast. De wekkerfunctie gebruiken raad ik dan ook niet aan (spreek uit ervaring). Mijn grootste ergernis is de telefoonfunctie. Deze is langzaam en onhandig. Tevens zijn een heel aantal basisfuncties niet aanwezig. Ik weet niet of dit een eigenschap is van wimo of van dit specifieke model.

Ik ga het nog een tijdje proberen maar ik heb er een hard hoofd in. Tot zover mijn ervaring.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 08:35:
Ik heb deze telefoon sinds 1 december in gebruik (werk). Hiervoor een nokia 9500 (prive). Ik had geen ervaring met wimo 5 en was behoorlijk benieuwd hoe het zou presteren t.o.v. de nokia. In 1 woord, teleurstellend. Dit apparaat is langzaam en loopt zeer regelmatig vast. De wekkerfunctie gebruiken raad ik dan ook niet aan (spreek uit ervaring). Mijn grootste ergernis is de telefoonfunctie. Deze is langzaam en onhandig. Tevens zijn een heel aantal basisfuncties niet aanwezig. Ik weet niet of dit een eigenschap is van wimo of van dit specifieke model.

Ik ga het nog een tijdje proberen maar ik heb er een hard hoofd in. Tot zover mijn ervaring.
Over het algemeen werkt windowsmobile5 gewoon goed, echter de extra programma's die je installeert kunnen het hele systeem in de war gooien.

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:02

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ja ik heb ook ervaring met deze telefoon. Mijn werkgever heeft aan 3000 mensen deze telefoon uitgeleverd en ik kan niets anders zeggen dat het een probleem telefoon is. Traag met opnemen; zelfs zo traag dat de andere persoon al heeft opgehangen. Hij loopt regelmatig vast en gprs valt ook regelmatig helemaal weg terwijl in beeld staat dat hij het wel zou moeten doen. Echt een afrader!!

http://www.xbmcfreak.nl/

Verwijderd

Zie ze bijna nergens te koop en ben wel op zoek naar een dergelijke telefoon (touchscreen en qwerty onder het scherm ipv slide-out). Zijn er zoveel problemen mee dat ze daarom niet te krijgen zijn??

Verwijderd

nu nog maar 299 bij expansys, en de opvolger (met umts en hdspa!) is er ook al:
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=147071

Die 501 is wel echt cheap! Maarja met alleen gprs internet, net balen! Gebruik m'n pda ook veel als verbinding voor m'n laptop via bluetooth en dan is gprs toch wel erg traag.
Pagina: 1