[Router] Sitecom DC202v6 verbinding valt weg

Pagina: 1
Acties:

• MichaelNL|IA
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-02-2007
Ik heb vandaag een Sitecom DC202v6 router aangeschaft. Alles aangesloten en werkt perfect, totdat ik ga gamen.
Wanneer ik bijvoorbeeld World of Warcraft opstart, kan ik enkele seconden normaal spelen, waarna ik gelijk disconnect. Voor de aanschaf was er geen probleem met het gamen van WoW.
Ik heb het geprobeerd zonder Firewall maar dit had geen effect, net als het installeren van nieuwe firmware.
In de search en op andere fora zag ik enkele mensen met hetzelfde probleem, maar nergens werd een oplossing gegeven. Nou hoopte ik dat een van jullie er een weten.

Michael.

EDIT: ook heb ik de benodigde poorten geforward, maar ook dit had geen effect.

PC gegevens:
Pentium 4 2.1Ghz
768MB Ram
GF6200

[ Voor 9% gewijzigd door MichaelNL|IA op 11-11-2006 15:41 ]

Verwijderd

Wij hebben last van precies hetzelfde probleem.
Sinds we een nieuwe router hebben gekocht (DC-202v6) zijn er problemen.
Het lijkt wel alsof de verbinding er iedere 5 minuten eventjes uitligt, vooral wanneer de verbinding wat zwaarder wordt belast.
World of Warcraft en Call of Duty disconnecten zeer vaak, hoe drukker het is hoe vaker (voor diegenen die wow kennen, in de grote steden ben ik iedere minuut disconnected).
Mijn vader gebruikt Remote Administrator om thuis te werken, zelfde verhaal.
En ook als ik gewoon aan het internetten ben of met Google Earth werk gebeurt het.

Een spel als Warcraft III kan gewoon online gespeeld worden, ik ga ervanuit dat dit spel minder gevoelig is voor een haperende verbinding.
En wanneer de router er tussenuit gehaald wordt dan is er geen enkel probleem.

Edit: Nog wat door gezocht op internet, nogalwat mensen met hetzelfde probleem, maar nergens een goede oplossing. Het updaten van de firmware zou alles moeten verhelpen........naja, niet dus.
Iemand een oplossing?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 15:59 . Reden: updeet ]

• MichaelNL|IA
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-02-2007
*Subtiel schopje

Geen mensen met oplossingen? Anders wordt het waarschijnlijk een andere router.
Ik heb ook DMZ geprobeerd, maar ook dit lukt niet.