Outlook Express - Ontvangt geen mail terwijl er wel mail is

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem:

Wanneer ik Outlook Express 6 opstart en verzenden/ontvangen kies dan wordt er verbinding met de servers gemaakt, maar er komt niks binnen (terwijl er wel e-mail is). Hij zoeft zo over de e-mailaccounts heen (2x Home) maar er gebeurd niks.
Als ik via de webmail van Home kijk dan is er wel e-mail voor mij, maar ik snap niet dat het niet binnen gehaald wordt.
Ik maak gebruik van Bitdefender Internetsecurity 10 en deze laat alles door van Outlook Express. Van Outlook Express ontvang ik zelf ook geen foutmelding, ik klik verzenden/ontvangen en er flitst even door beeld dat ie verbinding maakt, maar daarna zie ik weer gewoon mijn map Postvak In. De instellingen zijn gecontroleerd en hieraan ligt het ook niet. Ik heb OE verwijderd en weer opnieuw erop gezet maar het probleem blijft bestaan.

Iemand een idee?

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-07 07:29
Staan die e-mailtjes die je in je webmail ziet niet toevallig in een submapje? Het zou kunnen dat ze dan niet worden gedownload.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Tikje CSA --> OFF

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

*Kick*

Jaja, oud topic.

Ik heb zojuist half internet en heel google afgezocht, want ik heb hetzelfde probleem, (heb geen alleen geen extra mailprogramma), maar wat is in hemelsnaam CSA->OFF, ik ben geen computer newb, maar kan het probleem en de oplossing daarbij dus echt niet thuis brengen.

Volgens mij is dit best een domme vraag, maar goed ;)

alvast bedankt!

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-12-2025
CSA --> OFF betekent alleen maar dat het bericht origineel in een verkeerd subforum geplaatst is. Dat staat dus helemaal los van de oplossing.

Verwijderd

Ahhh kijk, dat verklaard een hoop, ik zat te denken aan de aan "vinkje" aan/af tikken ect. :')

Wel iemand een oplossing? TS misschien achter de oplossing gekomen?

Verwijderd

Staat offline werken onder bestand niet aan?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Misschien een virusscanner oid die de boel tegenhoud? Zie je wel mail als je het met de hand bekijkt via telnet? Zie [google=pop3 telnet] voor hoe en wat. (Pas op met delete).

En kijk eens wat er gebeurt met een ander mailprogramma (denk aan leave-mail-on-server!)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1