Meerdere svnserve instances

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Goedesmiddags,

Ik heb enige tijd geleden een svnservertje opgezet waar ik mijn eigen projecten op heb staan.
Dit werkt prima, ik heb hiervoor een svn user aangemaakt die in de home map de repositories heeft staan.

Nu wil ik echter voor de mensen binnen het lokale netwerk de mogelijkheid bieden om hun bestanden te backuppen op dezelfde server.
Echter, ik wil deze bestanden niet in dezelfde directory opslaan, omdat ik namelijk een backup directory op de server heb welke op een raid1 array staat.

Liefst zou ik ook verschillende users per svn instantie kunnen selecteren.

de volgende situatie dus:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
svn-projecten:
    /home/svn/repositories/
    userA
    userB
    etc...

svn-backup:
    /backup/
    userC
    userD
    etc...

normaal gesproken zou ik beide svnserve instanties een eigen config file geven, maar zover ik heb kunnen ontdekken bied svnserve daar geen ondersteuning voor.

ik ben dus op zoek naar een manier waarop ik deze setup zou kunnen opzetten, alvast bedankt!

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Verwijderd

zie `man ln'?

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Dat wordt lastig omdat ik niet alle projecten op de backup schijf wil hebben staan.
Ik heb inmiddels wel een oplossing gevonden, bij het crieeren van een nieuw repos-filesystem kun je wel een config file aangeven, dat stond niet in de help van svnserve, maar in de help van svnadmin...

probleem opgelost dus :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad