Hoi mensen, tijd terug heb ik de 7800GS Extreem Edition gekocht.
Maar ik blijf steeds wat problemen houden met deze kaart, misschien dat sommige dit ook is voorgevallen.
Het probleem,
als ik een spel wil spelen, Fable, Command & Conquer, Fear, etc dan gaat het beeld heel schokkering, alsof hij te weinig kapaciteit heeft, dit doet hij dan gelijk vanaf het begin.
Een andere keer als de pc opstart of hem hierna opnieuw opstart als hij zo raar doet dan gaat het perfect.
Heb dit dan getest met 3DMark 2005 als hij zo straag is en dan geeft hij 1 a 3 fps aan en als hij goed draad boven de 30 fps.
Systeem
Intel Pentium 4 3.0 ghz
Windows XP, Pro, sp2, nieuwste direct x geinstalleerd.
P4C800 Deluxe, laatste bios gebruikt, geen beta.
2 harde schijven, dvd-rom en dvd-rw.
400 watt Zalman voeding.
2048 Kingston hyper x geheugen.
De megeleverde driver geprobeerd, 81.x en nieuwere versies maar hij blijft het doen.
Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen,
alvast bedankt.
Maar ik blijf steeds wat problemen houden met deze kaart, misschien dat sommige dit ook is voorgevallen.
Het probleem,
als ik een spel wil spelen, Fable, Command & Conquer, Fear, etc dan gaat het beeld heel schokkering, alsof hij te weinig kapaciteit heeft, dit doet hij dan gelijk vanaf het begin.
Een andere keer als de pc opstart of hem hierna opnieuw opstart als hij zo raar doet dan gaat het perfect.
Heb dit dan getest met 3DMark 2005 als hij zo straag is en dan geeft hij 1 a 3 fps aan en als hij goed draad boven de 30 fps.
Systeem
Intel Pentium 4 3.0 ghz
Windows XP, Pro, sp2, nieuwste direct x geinstalleerd.
P4C800 Deluxe, laatste bios gebruikt, geen beta.
2 harde schijven, dvd-rom en dvd-rw.
400 watt Zalman voeding.
2048 Kingston hyper x geheugen.
De megeleverde driver geprobeerd, 81.x en nieuwere versies maar hij blijft het doen.
Iemand misschien een idee waar het aan kan liggen,
alvast bedankt.