Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament Details

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
G'day

Ik heb al voortdurend dat bij UT binnen een straal om me heen de details veranderen in gekleurde vlakken. Errug raar. De hele structuur van dingen vervalt. En dat is op high detail settings. Zet ik alles op medium, dan is het allemaal goed. Kwam ik ook pas laatst achter. Komt dat door? Ik heb een nVidia GeForce2 MX, dus dat zit wel goed. Verder genoeg geheugen (128) en een PIII 900... Vreemd.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Gekleurde vlakken? je bedoelt KNIPPERENDE gekleurde vlakken? in dat geval zou het aan verkeerde of vernaggelde opengl drivers kunnen liggen. Dat heb ik ook weleens. Even GlSetup draaien en de boel loopt weer OK

Catch a smile out there!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Is dat niet de Mip mapping aan het werk? Die laat texturen vervagen naarmate de 'afstand' verder is. Mipmapping kan je uitschakelen, maar zal wel wat snelheid kosten.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
hoe schakel je die uit??
en misschien weet je ook zoiets voor CS??

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Tja, dat is nou en typisch geval van "missing textures", dat betekend dus dat je kaart brak is of je hebt je graph settings een beetje verkeerdjes afgesteld.

Blijf dus tweaken zou ik zeggen :)