We kunnen al tijden linken naar subfora met got.tweakers.net/forum/list_topics/nummer. Het lijk mij handig als het ook mogelijk is met /afkorting - dus got.tweakers.net/forum/list_topics/sgd bijvoorbeeld. De afkorting is namelijk veel makkelijker te onthouden dan het nummer, zeker met subfora waar je niet zo vaak komt. Om nog maar te zwijgen over het feit dat er een tijdje terug zoveel subfora bij zijn gekomen dat een aantal nummers die hard-coded in mijn brein aanwezig waren niet meer kloppen 
Oh, en als we dan toch bezig zijn, kan dat list_topics er ook tussenuit? Is weer een stukje korter
't Hoeft alleen maar een redirect te zijn (per subforum wel drie, got.tweakers.net/forum/list_topics/afkorting, got.tweakers.net/forum/nummer en got.tweakers.net/forum/afkorting) en het zou, vind ik, heel makkelijk zijn!
Oh, en als we dan toch bezig zijn, kan dat list_topics er ook tussenuit? Is weer een stukje korter
't Hoeft alleen maar een redirect te zijn (per subforum wel drie, got.tweakers.net/forum/list_topics/afkorting, got.tweakers.net/forum/nummer en got.tweakers.net/forum/afkorting) en het zou, vind ik, heel makkelijk zijn!
met een hamer past alles