[DELL] Videokaart probleem of USB HD traagheid

Pagina: 1
Acties:

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
Hallo,

Ik ben hier bij mijn stiefvader op zijn pc aan het proberen om een spelletje te spelen. CSS.

Nu heb ik dit op een externe HD (5400 RPM USB2) geinstaleerd en ik wil het gaan spelen. Maar op een Resolutie van 640X alle effecten op LAAG, heb ik een happerend beeld waar je misselijk van word. Als ik de CSS video stress test doe (op 1024X medium settings) dan heb ik echter nergens last van. Nu zit ik dus te twijfelen of het aan de externe verbinding ligt of aan de videokaart. Er is geen ruimte op de ingebouwde HD meer om dit even te testen dus ik probeer op deze manier een antwoord te vinden.

Systeem
Dell Dimension 5150
Intel P4 3.0 Ghz
1 GB Ddr
Intel 82945G onboard video (*kuch*)
Nieuwste drivers

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

CS: Source op een Intel Onboard Adapter... het is mogelijk in Lage settings inderdaad.

Ik denk gewoon dat de USB had het probleem zo'n beetje is. Omdat het lezen van USB disks nou eenmaal CPU tijd in beslag neemt...dus als je daar games van speelt zal het lezen ervan het systeem belasten..misschien niet heel veel maar toch!

[Gek ik kom als ik specificaties google alleen maar tegen dat er een X600 van ati in zit. Niet de snelste videokaart maar wel beter als elke Integrated Intel op de markt!]

[ Voor 32% gewijzigd door swampy op 11-11-2006 14:10 ]

There is no place like ::1

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:47
http://support.euro.dell....05150/E510&os=WW1&osl=DU#

als je onderaan op video.... klikt dan zie je de mogenlijke videokaarten..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vermoed zoals Swampy zegt, de CPU tijd die gebruikt wordt voor USB als je bezig met spelen bent, daar je in de stress test geen problemen kent.