Binnenkort wordt mijn huidige Athlon64 3000+ vervangen door een sneller en stiller bakkie. Na wat sites en reviews te hebben doorlezen heb ik dit in gedachten:
Case: Antec solo (al gekocht)
PSU: Antec NeoHE 380W (besteld)
Mobo: Asus P5B-E
CPU: Intel Core2Duo E6600
HSF: Scythe Ninja plus (met een Nexus 120mm??)
VGA: MSI nx7600GS 512MB dual DVI (passief)
RAM: 2x1024MB (nog niet beslist qua snelheden: ofwel 667MHz CL4 of 800MHz CL5)
HDD: WesternDigital Caviar SE16 500GB SATAII
Mijn huidige Soundblaster X-Fi, Logitech Z-2300, Apacer cardreader, DVD-ROM, NEC DVD+RW en 2 Samsung 930BF TFT's zullen worden herbruikt.
Dit wordt een gewoon werkstation: geen gaming en geen overclocking. Hij moet wel Vista-ready zijn. Daarom een 7600GS met 512MB voor de dualhead opstelling.
Nu blijf ik nog wat zitten met de bedenking of een Scythe Ninja wel gaat passen op een Asus P5B-E gezien het zo'n mega constructie is... Ik heb nog nergens een review of foto van die combinatie gevonden.
Ik veronderstel wel dat die HSF in een Antec solo past: de kast is 20,5cm breed en de HSF 15cm hoog. Er zou dus nog wel wat ruimte moeten overzijn.
Iemand die deze combinatie heeft, of foto's weet staan?
Case: Antec solo (al gekocht)
PSU: Antec NeoHE 380W (besteld)
Mobo: Asus P5B-E
CPU: Intel Core2Duo E6600
HSF: Scythe Ninja plus (met een Nexus 120mm??)
VGA: MSI nx7600GS 512MB dual DVI (passief)
RAM: 2x1024MB (nog niet beslist qua snelheden: ofwel 667MHz CL4 of 800MHz CL5)
HDD: WesternDigital Caviar SE16 500GB SATAII
Mijn huidige Soundblaster X-Fi, Logitech Z-2300, Apacer cardreader, DVD-ROM, NEC DVD+RW en 2 Samsung 930BF TFT's zullen worden herbruikt.
Dit wordt een gewoon werkstation: geen gaming en geen overclocking. Hij moet wel Vista-ready zijn. Daarom een 7600GS met 512MB voor de dualhead opstelling.
Nu blijf ik nog wat zitten met de bedenking of een Scythe Ninja wel gaat passen op een Asus P5B-E gezien het zo'n mega constructie is... Ik heb nog nergens een review of foto van die combinatie gevonden.
Ik veronderstel wel dat die HSF in een Antec solo past: de kast is 20,5cm breed en de HSF 15cm hoog. Er zou dus nog wel wat ruimte moeten overzijn.
Iemand die deze combinatie heeft, of foto's weet staan?