Fujitsu Siemens Multitainer

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmike03
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik heb een 2e hand multitainer gekocht van fujitsu siemens. Alleen hier zit geen recovery disk meer bij. Ik heb wel al geprobeert met windows xp maar dan krijg ik de drivers van de videokaart en geluidskaart niet aan de gang. Weet iemand misschien waar deze software te downloaden is? Ik heb zelf ook al een poos gezocht, maar niks kunnen vinden.

Het gaat om zo'n ding:

http://www.fujitsu-siemen...Consumer/MULTI/multi1.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The Multimedia processor (Video, Sound) on the Multitainer is an Mpact processor from a company called Chromatic Research. This company was taken over by ATI technologies who have chosen not to support the technology beyond windows 98 SE. To the best of our knowledge the drivers for windows 2000 / ME will never be made available.
Kortom, installeer windows 98 en ga bij ATi op zoek naar drivers?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmike03
Ja dat zal uiteindelijk ook wel overblijven als enigste oplossing. Maar ik heb liever de orginele software erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Al contact opgenomen met Fujitsu-Siemens?
Emiel1984 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:00:
Je hebt ook software welke je "pc" scannen op hardware
(..welke hardware zit er in de pc en is er een driverupdate eventueel beschikbaar..)

Kan even niet op de naam meer komen van zo een programma maar misschien weet iemand anders hier wel welk programma ik bedoel.
Everest Home Edition gok ik?

Opzich staat op de site die de TS noemt al vrij uitgebreid welke hardware aanwezig is.

[ Voor 86% gewijzigd door Orion84 op 11-11-2006 12:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-08 14:45

Emiel1984

Made in NL

Je hebt ook software welke je "pc" scannen op hardware
(..welke hardware zit er in de pc en is er een driverupdate eventueel beschikbaar..)

Kan even niet op de naam meer komen van zo een programma maar misschien weet iemand anders hier wel welk programma ik bedoel.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmike03
Ik heb net gebelt met fujitsu siemens en die konden mij hem niet meer leveren of laten downloaden ergens. Er zit een mpact 2 onboard videokaart in, daar ben ik wel al achter. Maar er zijn geen drivers voor te krijgen die onder windows xp werken.
Pagina: 1