Mijn hosting pakket is veranderd, meer schijfruimte en meer bandbreedte. Maar alle pakketten zijn vergroot, ik kan nu dus uit met een goedkoper pakket. Dit heb ik nu ook bij mijn hosting aangegeven. De hoster geeft nu aan: "Als wij de pakketten veranderen dus ook de voorwaarden dan mag je bij ons niet veranderen, ja het staat wel in de voorwaarden dat je mag veranderen maar, het kost ons anders te veel geld. Als iedereen gaat overstappen, zal geen bedrijf meer een snellere service gaan bieden."
Bij de consumentenbond hebben er ook na gekeken en ik heb het recht om over te stappen na een goedkoper pakket. Dus weer contact met mijn webhosting gehad en het verhaal voorgelegd, ze geven aan dat deze regels niet voor hun gelden en ik gewoon mijn contract moet uit zitten, omdat ze anders te veel geld mislopen.
Maandag dus maar eens met mijn rechtbijstand gaan bellen...
Bij de consumentenbond hebben er ook na gekeken en ik heb het recht om over te stappen na een goedkoper pakket. Dus weer contact met mijn webhosting gehad en het verhaal voorgelegd, ze geven aan dat deze regels niet voor hun gelden en ik gewoon mijn contract moet uit zitten, omdat ze anders te veel geld mislopen.
Maandag dus maar eens met mijn rechtbijstand gaan bellen...