Sinds enige tijd heb ik het volgende probleem, ik heb via de search al geprobeerd een oplossing te vinden maar wellicht gebruik ik niet de goede argumenten.
Als ik op het internet zit te surfen met firefox dan slaat deze soms om onverklaarbare redenen vast. In de taskmanager staat die dan stijf op 50% CPU (dual core systeem). Het vreemde is dan als ik hem vervolgens kill dat dan of MSN of Explorer naar de 50% gaat. Soms eerst MSN naar de 50% en na het killen van MSN schiet explorer naar de 50%. Meestal reboot ik dan weer en gaat het wel weer even goed.
Het treedt meestal op als ik veel pagina's in tabjes aan het openen ben.
Ik heb de volgende zaken al gedaan, pc op spyware gecheckt met hitman pro, virusscanner draait iedere dag. Laatste versie FF geinstalleerd en laatste versie van netwerk drivers e.d.
De volgende software draait op hetzelfde moment:
Firefox
MSN
Explorer
MailWasher Pro
Outpost
Nvidia Twin View
Hardware:
MSI K8N Diamond plus
Amd X2 4400
2GB Corsair
Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.
Als ik op het internet zit te surfen met firefox dan slaat deze soms om onverklaarbare redenen vast. In de taskmanager staat die dan stijf op 50% CPU (dual core systeem). Het vreemde is dan als ik hem vervolgens kill dat dan of MSN of Explorer naar de 50% gaat. Soms eerst MSN naar de 50% en na het killen van MSN schiet explorer naar de 50%. Meestal reboot ik dan weer en gaat het wel weer even goed.
Het treedt meestal op als ik veel pagina's in tabjes aan het openen ben.
Ik heb de volgende zaken al gedaan, pc op spyware gecheckt met hitman pro, virusscanner draait iedere dag. Laatste versie FF geinstalleerd en laatste versie van netwerk drivers e.d.
De volgende software draait op hetzelfde moment:
Firefox
MSN
Explorer
MailWasher Pro
Outpost
Nvidia Twin View
Hardware:
MSI K8N Diamond plus
Amd X2 4400
2GB Corsair
Als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.