Toon posts:

[IE7] CPU op 100% met weergeven sommige sites.

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik gebruik sinds kort IE7, heel mooi allemaal natuurlijk maar als ik bijvoorbeeld de producten pagina van Adobe bezoek, http://www.adobe.com/products/ dan staat me CPU op 100% tot dat de pagina is geladen, en eenmaal geladen is het onmogelijk om op een normale manier te scrollen, steeds als ik mijn muiswiel gebruik dan slaat gelijk mijn CPU weer op 100%, en het wordt eigenlijk onmogelijk om de pagina op een normale manier te bezoeken.

Nu heb ik het selectie vakje Smooth font al uitgeschakeld, echter blijft dit een drama. Nu kan dit natuurlijk net zo goed aan de site van Adobe/Macromedia liggen als aan IE7.

Mijn PC heb ik overigs vorige week voorzien van een schone Windows XP Pro, en mijn computer is toch wel snel met alle overige zaken (Pentium4/1GB-RAM).

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen, met als voorbeeld de bovenstaande link? En kan ik eventueel nog een optie uitschakelen die dit eventueel veroorzaakt in IE7? In mijn vorige versie ging alles prima. Ik wil natuurlijk wel IE7 blijven gebruiken 8)7

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

http://groups.google.nl/g...90eab8%23bc37618b2590eab8

Ik heb trouwens hetzelfde probleem bij IE7 met die site ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Oid op 11-11-2006 09:49 ]

• marster81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-03 10:34

marster81

to be or not to be

Met IE6 gaat de CPU bij mij ook op 100% bij het laden van die pagina. Als de pagina geladen is, loopt ie tijdens het scrollen op naar zo'n 60%. En bij andere pagina's loopt het bij het laden op naar maximaal 50 - 60%.

Volgens mij ligt het aan de pagina van Adobe zelf. Heb je het ook bij andere pagina's ff getest?

toch wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het op wel meer sites gehad, vooral als er veel links op de pagina's staan en als het lange / grootte pagina's zijn.

Toch vreemd in het geval van de Adobe/Macromedia site omdat die toch wel moeten weten hoe je een site maakt. Ik denk dan even aan Dreameaver waarmee die website grotendeels wordt gemaakt.

Ik moet trouwens zeggen dat in IE6 die site ook wel zwaar lag maar ik had toen alleen vertragingen met bijvoorbeeld het overrollen van hyperlinks, de site was opzich prima te doorbladeren.