Toon posts:

Artic pasta omgeving Drachten :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De mannen uit Assen hadden er succes mee daarom probeer ik het ook maar :D Dus iemand in omgeving drachten met Artic silver? Hoef geen liter verpakking maar gewoon een paar gram ofzo.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Ja inderdaad, ik hoop dat het bij Drachten ook zo gaat als hier in Assen

suc6,

en allemaal posten die Tweakers uit Frieslán!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hallo hier met Jelle,

Ik had loatst mijn tube artic silver in mijn rugzak laten liggen en die heeft sybje mijn hamster toen opgegeten. Verdomme ik heb zeker trei weken moeten wachten op die pasta man! Dus ik sms-te Syb even bleek hij nog wat artic in huus te hebben. SAmen met Sietze in sien pickup truck er heen gesjeest toch nog voor elkaar. Dus as er nog iemand wat nodig heb dan hoor ik het wol.
}:O

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 21:55 schreef JelleFryslan het volgende:
Hallo hier met Jelle,

Ik had loatst mijn tube artic silver in mijn rugzak laten liggen en die heeft sybje mijn hamster toen opgegeten. Verdomme ik heb zeker trei weken moeten wachten op die pasta man! Dus ik sms-te Syb even bleek hij nog wat artic in huus te hebben. SAmen met Sietze in sien pickup truck er heen gesjeest toch nog voor elkaar. Dus as er nog iemand wat nodig heb dan hoor ik het wol.
Heel nuttig

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Op donderdag 01 februari 2001 21:55 schreef JelleFryslan het volgende:
Hallo hier met Jelle,

Hahahaha :) :) :D

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Topicstarter
Mja jelle ik ja! :P
Pagina: 1