Vanwege de studie toch maar een laptop gaan afschaffen. Moest niet veel bijzonders zijn dus gekozen voor de Acer Travelmate 2492. Nu zoek ik hier alleen nog een goede tas bij. Het assortiment is zo groot en elke winkel verkoopt weet net andere merken etc. Nu heb ik hier al op het forum gezocht en een aantal tropics doorgezocht maar niet echt gevonden wat ik nu zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een laptop Schouder tas die ik ook gelijk kan gebruiken voor mijn studieboeken. Het moet er dus één zijn die toch wel flink wat extra ruimte heeft. Kan iemand mij hier mischien mee helpen ? Alvast bedankt !
Ik zou als ik jou was ff naar de mediamarkt ofzogaan. Daar hebben ze wel grote assortiment. De voordeel hiervan is da je zelf kan kijken of het groot genoeg isof niet. En de uiterlijk natuurlijk ;p.
Samsonite heeft ook leuke tassen. Zowel rugzakken als normale schoudetassen en die zijn allemaal te bekijken op hun website.
Ik heb zelf de Paragon II 350 Office Case Plus. Past een laptop, adapter, kabels, losse muis e.d. in + nog wat boeken, maar ik den kdat die voor jou te klein is.
Ik heb zelf de Paragon II 350 Office Case Plus. Past een laptop, adapter, kabels, losse muis e.d. in + nog wat boeken, maar ik den kdat die voor jou te klein is.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit topic al is doorgespit ? :: Laptop/school tasclonedonkey schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 00:42:
Nu heb ik hier al op het forum gezocht en een aantal tropics doorgezocht maar niet echt gevonden wat ik nu zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een laptop Schouder tas die ik ook gelijk kan gebruiken voor mijn studieboeken.
Merendeel van de mensen in dat topic was\is aan het zoeken naar zo een dergelijke tas.
[LTS][MTS][HTS]
Thanks voor de berichten ! Dat andere tropic is inderdaad precies wat ik zocht ! Heb het echt niet kunnen vinden eerst. Maar bedankt hiermee moet ik het zeker gaan redden !
Pagina: 1