[PC] Splinter Cell Double agent

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Topicstarter
Ik heb een P4 3ghz met 2GB RAM en GF6800ULTRA 256mb, en de mp demo is niet vooruit te fikken. Bug of heb ik een Pentium6 met een GF9900 MEGA ULTRA 3000MB nodig?

Nee ff serieus...is dit normaal??? Het is gewoon niet speeldbaar...terwijl chaos theorie op 1280x1024 met alles op HOOGST super draait.

bvd,
DJ

aahh durka durka durka

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In het topic over dit spel hoor je ook veel problemen, heb je daar al eens gekeken naar wat men zoal haalt? Er zijn al veel klachten over de demo, dus het kan ook best aan de demo liggen.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 16:59

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Het geluidsprobleem heb ik hier in iedergeval opgelast.

Nadat ik de sp demo geinstalled had (in de orginele ubisoft dir) werkte daarvan het geluid gewoon. Net heb ik het hele spel ook in de orginele map geinstalled, en alles werkt gewoon netjes :).

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

hier ook hetzelfde:
3500+
6800 GT 256mb SLI
2 gig ram

en op 1280x10124 is het alles op medium en dan is het net NIET speelbaar..... :( nieuwe nvidea drivers hebben wel geholpen moet ik zeggen.

en ik heb de patch er meteen opgezet, helpt dus geen ruk, is er alleen maar buggyer op geworden....

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Is het niet mogelijk om pixel shader 3 (ozo) uit te schakelen. Heb het vermoeden dat de meeste slomo daar door komt.

aahh durka durka durka

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:56
Sorry dat ik je maar een gedeelte geef,

maar als je even goed googled kom je een tutolrial tegen die je zo kan instellen dat DA zonder SM3 kan spelen. Kwestie van de INI aanpassen.

Even goed zoeken, het is mogelijk

http://www.bit-tech.net/news/2005/08/04/scct_sm20/ try this

[ Voor 12% gewijzigd door Tomino op 12-11-2006 13:07 ]

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Tomino schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:02:
Sorry dat ik je maar een gedeelte geef,

maar als je even goed googled kom je een tutolrial tegen die je zo kan instellen dat DA zonder SM3 kan spelen. Kwestie van de INI aanpassen.

Even goed zoeken, het is mogelijk

http://www.bit-tech.net/news/2005/08/04/scct_sm20/ try this
ok tnx ik zal het ff doorspeuren

edit
==
Hmm die link is niet nuttig zeg maar, gaat over sc3.
Nog ff gegoogled naar sm2 optie voor DA, en het blijkt dat het alleen met sm3 kan.
Dus ik heb geen id waar jij aan je info over die tutorial kom?

[ Voor 19% gewijzigd door DJ Chicken op 12-11-2006 13:35 ]

aahh durka durka durka

• Tomino
die tutorial is er wel.
er zijn mensen die de ININ hebben aangepast in het spel zelf. waar je hem installeerd hebt zeg maar.

Nog even goed zoeken.

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
Tomino schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:48:
die tutorial is er wel.
er zijn mensen die de ININ hebben aangepast in het spel zelf. waar je hem installeerd hebt zeg maar.

Nog even goed zoeken.
Ik denk toch 100% zeker dat je in de war bent met chaos Theory. Bij DA is er alleen sm3 in gebakken..dus niet te omzeilen.

Die url die je gaf gaat daar nmlk ook over.

[ Voor 5% gewijzigd door DJ Chicken op 12-11-2006 14:17 ]

aahh durka durka durka

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Tortelli schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:45:
Het geluidsprobleem heb ik hier in iedergeval opgelast.

Nadat ik de sp demo geinstalled had (in de orginele ubisoft dir) werkte daarvan het geluid gewoon. Net heb ik het hele spel ook in de orginele map geinstalled, en alles werkt gewoon netjes :).
installeer de nieuwste drivers van je geluidskaart (dat hielp bij mij wel, maar soms valt het geluid dan toch weg)

weet iemand al hoe die vervelende d3ddrv.dll fout kan fixen. Ik krijg die fout altijd als ik tijdens het spel switch naar het desktop of een ander programma. Nu krijg ik die fout ook al met opstarten :(

• DJ Chicken

DJ Chicken

Topicstarter
aeroxtaxi schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:25:
[...]

installeer de nieuwste drivers van je geluidskaart (dat hielp bij mij wel, maar soms valt het geluid dan toch weg)

weet iemand al hoe die vervelende d3ddrv.dll fout kan fixen. Ik krijg die fout altijd als ik tijdens het spel switch naar het desktop of een ander programma. Nu krijg ik die fout ook al met opstarten :(
Geen geluids problemen hier, zou het niet weten.

aahh durka durka durka

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Helaas.. Zelfs na het installeren van de nieuwe patch van SC: DA werkt het niet..
Eerst werkte het spel niet geweldig, vaak een vastloper etcetera, maar nu, na het updaten start het spel niet eens meer op. :/

Verwijderd

OMG...

Ik heb zelf nu de hele versie gekocht,
En ik moet je zeggen dit is de slechtse poort ooit.( kut xbox360) daardoor laten ze een beetje de pc versie vervaaaaaagen.. :( :(

Het spel draaid echt slecht,
en dat vind ik zo jammer want ik ben echt een enorme fan van de serie's 8)

Heb last van fps drops,heb alles al geprobeerd nieuwe drivers enzo.
En het maakt niet uit of ik de game 640x480 draai of 1280x1024.
*soms blijft het spel hangen
*tijdens het menu van res veranderen van 1024x786 naar 1280x1024 sluit het spel zicht wel eens af
*op de meeste rare plekken last van fps drops
*texture fouten als je alles low zet

Speel rond de 35/40 fps. maar hij kan ook zomaar naar de 20/15 schieten.. |:(
ook na het installen van de nieuwe patch,het helpt allemaal niet
Ik hoop zo echt dat Ubersoft _/-\o_ met een dikke vette goeie patch komt,want ik ben erg teleurgesteld. :'(

Pc specs
AMD 3800+ @ 2.8
2GB OCZ Platium LE
Gainward Bliss 7800GS+ AGP ( met 24 pipelines en 512 geheugen) 520/1450 drivers 93.71

Verwijderd

hey

Ik een 6600 GT 128 mb en 1gb kaart daar draait SC: DA wel op, en op mijn laptop een X1600 256 MB en 2 gb en daar draait die niet op, ja nou het draait wel maar ik kan door dwars door sam heen kijken, zie alleen die lichten op zijn rug, driver alles moet goed zijn instellingen heel laag gezet enz.

weet iemand hoe dit kan???

Verwijderd

ik heb dezelfde problemen als jullie.

- frame drops
- rare textures

maar misschien nog het gekste: ik heb wel eens dat ik ingame een spel save en dan diezelfde save later nog eens laad(laten we zeggen er ging iets mis :P ). is hij ff bezig met laden, en dan zegt ie dat ik dood ben :? |:( terwijl ik wel op veilige plek gesaved had zonder lui in de buurt die me zouden kunnen neerknallen.

ook vind ik het bijzonder teleurstellend hoe de saved games worden weer gegeven. ze zijn niet eens geordend op datum en tijd. ik ben dus af en toe gewoon 5 to 10 min bezig om te kijken wel save ik nou moest hebben :/

en de patch helpt ook niets. hoop wel dat ze nog met een betere komen want ik ben echt erg teleurgesteld in dit spel. :'(

Pc specs

P4 3.0Ghz
1 Gig RAM
GF 6800 Ultra

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 18:09
Hier ook zeer slechte performance.
Athlon x2 3800+ 1GB ram en een x1900XT

Op het punt dat de eerste missie begint (waar je uit die helekopter moet springen) de volgende framerates:
640 x 480 geen AF (verder wel alles standaard) 18 fp/s
1280 x 1024 4x AF (verder ook alles standaard) 16 fp/s

Wat een gare game is dit zeg.. als ik de scores zo bekijk lijkt het cpu limited te zijn?

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 15:19
Ik heb het spel getest met een 1950XTX en een 8800GTX. CPU een FX62 en ik moet zeggen het draait als een zonnetje met alles erop en eraan })

Wat ik wel merk is dat het spel zo nu en dan eens vast wil lopen :( Dus mijn advies koop een xbox 360 en ga het daar opspelen ziet er net zo goed uit!

Geen informatie beschikbaar

• Tomino
hier loopt het demo level met mijn setup ook niet netjes.. beetje raar net ofite stottert.
zie sig voor pc
Pagina: 1