Toon posts:

geluid valt weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb moederbord
schrik niet beetje oude maar doet het goed
P4P800 E deluxe
sound onboard
en VGA gewoon appart
alleen nu heeft een maatje van me voor een jaar geleden ook dat board gekocht en bij hem valt telkens het geluid uit op de 1 of andere manier wat het is weet ik niet
ik zelf heb het ook gehad een tijdje toen ik nog een oude VGA kaart derin had zitten maar
weet niet of die echt zoveel problemen met de sound geven dat het zelfs kan uitvallen

verder werkt hij nu goed en is flink snel zeer tevreden ermee

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Niet echt duidelijk wat het probleem is (wanneer valt het weg, hoe valt het weg etc). Maar begin eens met nieuwere drivers te installeren en kijken of het probleem daarmee opgelost is.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

En heeft hij wel of niet een gewone geluidskaart gekocht? Want misschien dat die niet goed is aangedrukt. En hoe zit het met de kabeltjes (goed aangedrukt etc.)?

Wauw, een sig!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 19:30

Nemesizz

Untouchable

Ik had hetzelfde met een P4S800. Deed het een half jaartje (voor zover mogelijk) goed, en zo ineens viel na willekeurige minuten het geluid steeds weg. Nieuwe drivers hielp in mijn geval niet.

Misschien dat een cheap pci geluidskaartje een oplossing is (zijn tegenwoordig allemaal wel redelijk goed volgens mij).

Verwijderd

Ik heb niet hetzelfde moederbord (amd), maar ik heb ook soms problemen dat sound gewoon wegvalt van 1 kant. Ik ben aan het ervaren dat onboard sound toch echt brak is. Mobo k8n neo 2 platinum

Verwijderd

Topicstarter
omdat er stond 7.1 onboard ik dacht nou jah asus zou wel goed zijn weetje

maar het valt gewoon zomaar soms weg ben je gewoon muziek aan het luisteren en dan soms pakt hij het uit zichzelf weer op maar 9 op de 10 keer dan moet ik echt opnieuw opstarten en dan doet hij het niet meer
maar ja een cheap pci kaartje weet ook niet zeker of dat goed genoeg vervangend zou zijn zeg maar

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:33:
omdat er stond 7.1 onboard ik dacht nou jah asus zou wel goed zijn weetje

maar het valt gewoon zomaar soms weg ben je gewoon muziek aan het luisteren en dan soms pakt hij het uit zichzelf weer op maar 9 op de 10 keer dan moet ik echt opnieuw opstarten en dan doet hij het niet meer
maar ja een cheap pci kaartje weet ook niet zeker of dat goed genoeg vervangend zou zijn zeg maar
Tja, dan kun je altijd nog een iets duurder kaartje kopen.

Verder, wat heb je zelf al gedaan? gekeken naar de drivers zoals ik in een eerdere post al aangaf?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb zelfs andere drivers geprobeerd te instaleren maar dit heeft geen zin gehad ook maatje van me heeft hier last van
het is gewoon iets heel erg vaags :S
Pagina: 1