+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Pak wat oude zooi en gooi dat in het publiek en dan maar foto's maken van mensen die vechten om die oude meuk.Wijnands schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:56:
Over 14 dagen is het zo ver, ik sta vrijdag op een standje van de HCC dus ik ben er vrijdag. Nou vroeg ik me af, wie komt er ook? En wie heeft er tips om leuke plaatjes daar te schieten?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Leuke plaatjes? 't Is maar wat je zoekt. Overzichtsfoto's met veel mensen kan in elke hal, leuke detailfoto's kan bij elke stand, en portretten, details, etc. die je aanspreken zijn niet plaatsgebonden.
Wat ik altijd wel leuk vind om te bekijken (nog nooit foto's van gemaakt) is om vanaf een uur of 3 in de buurt van een uitgang mensen te kijken. Al die huisvaders met zo'n gammel boodschappenkarretje waar een PC, beeldscherm, en een hoop losse meuk op gemikt was. En de "ik wil nu naar huis" blik in hun ogen.
Wat plaatjes van de uittocht is wel een grappig idee, weer 's wat anders dan al die beurs babes.
Misschien moet ik even in het party fotografie topic gaan kijken voor wat tips over hoe mensen te benaderen.
[ Voor 20% gewijzigd door Wijnands op 10-11-2006 22:36 ]
Zoiets?Wijnands schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:35:
Wat plaatjes van de uittocht is wel een grappig idee, weer 's wat anders dan al die beurs babes.
P R N D
Verwijderd
Zo zie ik de uittocht van de HCC-dagen...
Hehehe, ja iedereen ziet dat weer anders hèVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:21:
nose, zie jij in die foto iemand die 5 uur of langer langs kraampjes heeft geslenterd, teveel dingen heeft gekocht die 'ie niet nodig heeft of elders goedkoper kan krijgen, en dat op een ter plekke gekocht boodschappenkarretje van 10 Euro heeft gestapeld?
Zo zie ik de uittocht van de HCC-dagen...
P R N D
Verder... nog meer van die booth babes (in verschillende poses)?
Hmm, zou ik die massa kunnen flitsen?Logi schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:20:
Omdat je toch op een stand bent, ben je waarschijnlijk eerder binnen. Dan moet je een foto maken van de (ongeduldige) mensen (naar ze zwaaien) die voor de gesloten deuren staan te wachten tot het tijd is om naar binnen te kunnen. Vervolgens een aantal foto's van hoe de eerste aantal bezoekers ergens naartoe stormen om als eerste ergens bij te zijn.
Verder... nog meer van die booth babes (in verschillende poses)?
P R N D
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Vandaag ga denk ik nog ff naar Speed & Design.
P R N D
Erg lastig was dat er overal licht in allerlei verschillende kleuren vandaan kwam. Wel leerzaam om dit 's te proberen.
Booth babes verdwaalt onderweg naar de booth:
N.K. PC bouwen:
Iets met een gele sportwagen met Bluetooth logo's. Stonden een hoop kids met petjes omheen te kwijlen.
Tux!!
Nee, niet de NS maar de hcc modelspoor club:
Markante kop van iemand van de hcc filatelie club:
[ Voor 52% gewijzigd door Wijnands op 25-11-2006 11:01 ]
The devil is in the details.
Verwijderd
De foto's die ik net bekeken heb zullen wel in die game hal geweest zijn want dat heb ik allemaal gemist..