hcc dagen, wie gaat er en fototips?

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 12:12
Over 14 dagen is het zo ver, ik sta vrijdag op een standje van de HCC dus ik ben er vrijdag. Nou vroeg ik me af, wie komt er ook? En wie heeft er tips om leuke plaatjes daar te schieten?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 21:15

MeNTaL_TO

The future is not set

Wijnands schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:56:
Over 14 dagen is het zo ver, ik sta vrijdag op een standje van de HCC dus ik ben er vrijdag. Nou vroeg ik me af, wie komt er ook? En wie heeft er tips om leuke plaatjes daar te schieten?
Pak wat oude zooi en gooi dat in het publiek en dan maar foto's maken van mensen die vechten om die oude meuk. :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Toevallig iemand daar die nog een oude 400mm AF-I gaat aanbieden; zou precies passen op mijn TC :*)

Verwijderd

De HCC-dagen heb ik al en paar jaar geleden opgegeven: druk, duur, prijzen die je ook bij een willekeurige webshop krijgt met dezelfde garantie (geen of heel weinig), en de neiging om oude meuk mee naar huis te slepen heb ik al jaren niet meer... :)

Leuke plaatjes? 't Is maar wat je zoekt. Overzichtsfoto's met veel mensen kan in elke hal, leuke detailfoto's kan bij elke stand, en portretten, details, etc. die je aanspreken zijn niet plaatsgebonden.

Wat ik altijd wel leuk vind om te bekijken (nog nooit foto's van gemaakt) is om vanaf een uur of 3 in de buurt van een uitgang mensen te kijken. Al die huisvaders met zo'n gammel boodschappenkarretje waar een PC, beeldscherm, en een hoop losse meuk op gemikt was. En de "ik wil nu naar huis" blik in hun ogen. ;)

• Wijnands
Ach, als ik niet in ruil voor een paar uurtjes van m'n tijd er gratis naartoe kon zou ik ook niet meer gaan denk ik.

Wat plaatjes van de uittocht is wel een grappig idee, weer 's wat anders dan al die beurs babes.

Misschien moet ik even in het party fotografie topic gaan kijken voor wat tips over hoe mensen te benaderen.

[ Voor 20% gewijzigd door Wijnands op 10-11-2006 22:36 ]

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Wijnands schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 22:35:
Wat plaatjes van de uittocht is wel een grappig idee, weer 's wat anders dan al die beurs babes.
Zoiets? 8)

Afbeeldingslocatie: http://rene.vd-mark.net/fotos/albums/hcc2005/normal_IMG_2735.JPG

P R N D

Verwijderd

nose, zie jij in die foto iemand die 5 uur of langer langs kraampjes heeft geslenterd, teveel dingen heeft gekocht die 'ie niet nodig heeft of elders goedkoper kan krijgen, en dat op een ter plekke gekocht boodschappenkarretje van 10 Euro heeft gestapeld?

Zo zie ik de uittocht van de HCC-dagen... :)

• nose

nose

size matters

Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:21:
nose, zie jij in die foto iemand die 5 uur of langer langs kraampjes heeft geslenterd, teveel dingen heeft gekocht die 'ie niet nodig heeft of elders goedkoper kan krijgen, en dat op een ter plekke gekocht boodschappenkarretje van 10 Euro heeft gestapeld?

Zo zie ik de uittocht van de HCC-dagen... :)
Hehehe, ja iedereen ziet dat weer anders hè ;) Nee maar ik vond het wel grappig dat die gasten van de NS daar de hele dag stonden met die karretjes en dat er (bijna) niemand gebruik van maakte.

P R N D

• Wijnands
NS'ers kennende zullen ze het wel niet weten te verkopen. Op zich wel een aardig plaatje.

• Logi
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Omdat je toch op een stand bent, ben je waarschijnlijk eerder binnen. Dan moet je een foto maken van de (ongeduldige) mensen (naar ze zwaaien :P ) die voor de gesloten deuren staan te wachten tot het tijd is om naar binnen te kunnen. Vervolgens een aantal foto's van hoe de eerste aantal bezoekers ergens naartoe stormen om als eerste ergens bij te zijn.

Verder... nog meer van die booth babes (in verschillende poses)?

• Wijnands
Logi schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:20:
Omdat je toch op een stand bent, ben je waarschijnlijk eerder binnen. Dan moet je een foto maken van de (ongeduldige) mensen (naar ze zwaaien :P ) die voor de gesloten deuren staan te wachten tot het tijd is om naar binnen te kunnen. Vervolgens een aantal foto's van hoe de eerste aantal bezoekers ergens naartoe stormen om als eerste ergens bij te zijn.

Verder... nog meer van die booth babes (in verschillende poses)?
Hmm, zou ik die massa kunnen flitsen?

• Wijnands
Nou, wat ik schiet en wat een beetje om aan te zien is post ik hier wel een linkje van.

• nose

nose

size matters

Ik ga morgen wel weer even fotootjes maken, net als vorig jaar.

P R N D

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:10

YellowCube

Wait...what?

even wat HK style berichten verwijderd.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• nose

nose

size matters

Zo, gisteren inderdaad geweest, de foto's staan hier.

Vandaag ga denk ik nog ff naar Speed & Design.

P R N D

• Wijnands
Doordat de gamesexpo apart was dit jaar waren er stukken minder babes te spotten dan andere jaren.

Erg lastig was dat er overal licht in allerlei verschillende kleuren vandaan kwam. Wel leerzaam om dit 's te proberen.

Booth babes verdwaalt onderweg naar de booth:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1024.JPG

N.K. PC bouwen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1041.JPG

Iets met een gele sportwagen met Bluetooth logo's. Stonden een hoop kids met petjes omheen te kwijlen.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1047.JPG

Tux!!
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1048.JPG

Nee, niet de NS maar de hcc modelspoor club:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1050.JPG

Markante kop van iemand van de hcc filatelie club:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wijnands/hcc2006/DSC_1062.JPG

[ Voor 52% gewijzigd door Wijnands op 25-11-2006 11:01 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je kan beter niet overal [img=600,399] zetten, want daar worden de foto's niet mooier door...

The devil is in the details.

Verwijderd

Ben gisteren even geweest. Mijn eerste HCC ervaring en ik vond het vreselijk! De 'workshops' van Zoom.nl waren nog niet zo erg maar dat was geen workshop. eerder een presentatie. Bij HCC amsterdam geven ze dan nog een korte beginners en gevorderden cursus maar daar heb ik ook niet echt wat van opgestoken. Voor de rest is het niet fotografie gerelateerd maar is het een verzameling pc idioten die hard duwend en trekkend in de hal staan met alle 'koopjes'...

De foto's die ik net bekeken heb zullen wel in die game hal geweest zijn want dat heb ik allemaal gemist..

• Wijnands
Was dit jaar ook wel een heel slap jaar. Gameexpo apart was niet zo slim. Voor de grote presentatie's moet je sowiso niet gaan.

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:02
Twas weer een ruk-editie, mijn laatste na jááren denk ik.. :'(
Pagina: 1