Toon posts:

klappen ozaki q3 set

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of iemand bekend is met de ozaki q3 set
is een gewone 5.1set die ik sinds een poosje heb

het probleem wat zich voordoet, is wanneer ik de set aanzet er luide bassdreunen uitkomen.
dit moet je zien als een soort stoten op lage frequentie die ongeveer een halve seconde duren, dan een halve seconde niks en dat herhaalt zich steeds weer.
als ik daarna de set een paar keer in en uitschakel is het weg, soms duurt dit langer als andere keren.

dit geval lijkt mij niet dat het aan mijn computer ligt aangezien hij het op me vorige met terratec 5.1 fun geluidskaart ook al deed

nu speel ik op de onboard 5.1suround van het asus a8v-vm mobo

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit vreemde geval?
doeg

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:19:
ik weet niet of iemand bekend is met de ozaki q3 set
is een gewone 5.1set die ik sinds een poosje heb

het probleem wat zich voordoet, is wanneer ik de set aanzet er luide bassdreunen uitkomen.
dit moet je zien als een soort stoten op lage frequentie die ongeveer een halve seconde duren, dan een halve seconde niks en dat herhaalt zich steeds weer.
als ik daarna de set een paar keer in en uitschakel is het weg, soms duurt dit langer als andere keren.

dit geval lijkt mij niet dat het aan mijn computer ligt aangezien hij het op me vorige met terratec 5.1 fun geluidskaart ook al deed

nu speel ik op de onboard 5.1suround van het asus a8v-vm mobo

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit vreemde geval?
doeg
Hey, ik heb ongeveer zoiets, als ik mijn geluid te hard zet kraken al mijn speakers (en té hard is tegen ongeveer de helft van het setje) laat ik hem langer dan 5 seconden op "te hard" dan blijft het ding kraken en brommen todat ik hem uitzet. Heel vreemd