Ik beschik over een Lexmark X5250 All in one printer en nu heb ik sinds een tijdje het probleem dat de printer mijn papier schuin naar binnen laat schuiven. Hierdoor verkreukt dus de hele kant en uiteindelijk loopt het papier dan vast. Vroeger heb ik hier nooit last van gehad. Het papier zit niet te diep in de printerlade geduwd ofzo. Nu heb ik het schuifsysteem eens bekeken en er zit maar aan 1 kant een soort roller die het papier naar binnen laat schuiven dus vond ik het zelf nogal logisch dat het papier juist aan de rechterkant (waar die roller zit) heel verkreukt wordt. Iemand een remedie voor dit kwaaltje?? Ik heb de printer nog maar een paar maanden ...
Als je die printer pas een paar maanden hebt zit er vast nog garantie op en zou ik hem gewoon terugbrengen en of om een nieuwe vragen of hem laten repareren. Je mag er immers vanuit gaan dat een printer normaal het papier in kan slikken.
Heb je hiervoor al een oplossing gevonden? Ik heb het nu ook. Printer een tijd niet gebruikt en voorheen nooit geen last gehad. Uiteraard meerdere soorten papier geprobeerd. Kleine , grote stapels en enkele stuks papier geprobeerd...helaas...
Heb 'm al wat langer dan een paar maanden, maar ik evrwacht dat een apparaat het nornaal blijft doen de eerste 2 jaar.
Heb 'm al wat langer dan een paar maanden, maar ik evrwacht dat een apparaat het nornaal blijft doen de eerste 2 jaar.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Je zou eens kunnen proberen de rubberen drukrollen e.d. schoon te maken + ontvetten. Doet ook wonderen bij HP lasers
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)