Toon posts:

25 December of 30 Januari?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om met de Kerst een nieuwe pc te kopen. Maar ik weet niet goed of er grote veranderingen qua prijs van onderdelen zullen komen of introductie van nieuwe hardware gepland is? Heeft iemand een idee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zal altijd nieuwe hardware blijven komen, wachten is daardoor zinloos. Koop gewoon een pc wanneer jij em nodig hebt. Heb je em rond Kerst nog niet nodig, wacht dan tot eind januari. Wil je wel een pc rond Kerst, koop dan wel een pc.

Verwijderd

Ga naar de hcc, er zijn meestal wel wat koopjes, je moet beter kijken dan voorheen omdat de marge's wat kleiner zijn, maar op geheugen en hdd kun je meestal wel iets besparen.
(of je wilt garantie op de hele pc en koopt hem bij een winkel)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 16:39

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:11:
Ga naar de hcc, er zijn meestal wel wat koopjes, je moet beter kijken dan voorheen omdat de marge's wat kleiner zijn, maar op geheugen en hdd kun je meestal wel iets besparen.
Dit heeft weinig zin aangezien je op de HCC dagen vaak net zoveel of nog meer betaald dan bij webshops. Verzendkosten kan weer weggestreept worden tegen eentree kaartje HCC dagen (en evntuele parkeerkaart/treinkaartje).

Ik ben het wel eens met RoD. Wachten is niet echt zinvol, maar een maandje wachten is geen probleem tenzij het iets heel groots is als niet directX, nieuwe OS etc. Met wachten langer dan drie maanden zou ik verder niet doen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 22:41
Mja, ik wacht ook tot na nieuwjaar door de hoge geheugenprijzen.

http://specs.tweak.to/16567

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:11:
Koopjes op de HCC? dat is volgens mij toch echt al jaren niet meer :P
Zeker als je een beetje zoekt in de PW en niet ieder onderdeel bij een aparte winkel besteld dan zijn de verzendkosten waarschijnlijk nog lager dan de entreekosten en de kosten voor het parkeren bij de HCC :P
Pagina: 1