Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Als hij .srt afspeelt is er dan een background kleur bij de ondertiteling?GGS_106 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:20:
Die hebben m'n schoonouders ook, en is een goeie speler. Standaard geen DTS, en hij ondersteunt .srt files
En wat is je budget
Aansluitingen?: HDMI? Component? 5.1 analoge audio, optische digitale audio, coaxiale digitale audio...
etc...
Hier heb je overigens een handige site, veel spelers zijn er getest
[ Voor 24% gewijzigd door BiG-GuY op 11-11-2006 01:08 ]
de Packard Bell DVD-DivX 450 pro voor nog geen 60 euroBiG-GuY schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:01:
DTS Decoder (voor analoge doorgifte) heeft volgens mij geen enkele speler onder de €150...
Bijzaken zijn: optie om 5.1 boxen achteraf aan te sluiten, een HDMI uitgang, usb uitgang, en een beetje uiterlijk is altijd goed ^^
Maximale prijs is €100
Edit*: WMV moest WMA zijn
[ Voor 4% gewijzigd door AceAlpha op 11-11-2006 12:39 ]
ik ken tot nu toe geen enkele dvd-speler die ook WMV slikt. Misschien is de Pioneer dv-490 een mogelijkheid voor je.AceAlpha schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:24:
Oke mijn hoefddoel is het afspelen van Divx/Xvid met .srt ondertiteling en AC3, Mp3, WMV onderstuinig, ook is DTS zeer welkom. Kortom gewoon een alles slikker
Bijzaken zijn: optie om 5.1 boxen achteraf aan te sluiten, een HDMI uitgang, usb uitgang, en een beetje uiterlijk is altijd goed ^^
Maximale prijs is €100
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
srry ik bedoelde WMARainesh schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:34:
[...]
ik ken tot nu toe geen enkele dvd-speler die ook WMV slikt. Misschien is de Pioneer dv-490 een mogelijkheid voor je.
Is hier iemand die ervaring met de speler heeft en zijn minpunten kan benoemen.
Ondersteund hij bijv DTS bij Divx? of alleen bij DVD?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Wij hebben hem hier staan, en het antwoord is ja. Het is zelfs zo als de regels te lang zijn dat je dat stuk dan gewoon niet ziet!AceAlpha schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:01:
[...]
Als hij .srt afspeelt is er dan een background kleur bij de ondertiteling?
[ Voor 48% gewijzigd door Depress op 18-11-2006 20:01 . Reden: Verkeerde quote ]
Verwijderd
Dit heb je met een MCE machine niet.
[edit]
MCE = Windows Media Center
Mijn vader heeft een dure KISS speler die ook een ramp is qua firmware en support.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 20:05 ]
Op dit moment is er een goede Cyberhome bij de Mediamarkt voor 50 of 60 euro. Speelt alles van Ogg Vorbis, foto's tot xvid.
Wat ik wel jammer vind: een jaar geleden kon je bij de Aldi een heel goede kopen die ook complete ondersteuning voor alle soorten bestanden had PLUS cardreader en USB aansluiting!
Koste ook maar 50 euro... en firmware updates via MTZ (zoek Google voor de site).
Sowieso kan je het beste een player kopen waarvoor MTZ ondersteuning biedt.
EDIT: ook beetje raar dat mensen hier over MCE en xBox praten... totaal ander concept.
Het gaat hier om een doodsimpel goedkoop apparaatje om je films en series en wat muziek af te spelen...niet om een Media Center...
[ Voor 15% gewijzigd door Jazco2nd op 18-11-2006 22:01 ]
Een mediacenter kan ook muziek afspelen, en xvid etc. Met een beetje geluk ook FLAC en H.264, dus waarom zou het niet kunnen?Jazco2nd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 22:00:
EDIT: ook beetje raar dat mensen hier over MCE en xBox praten... totaal ander concept.
Het gaat hier om een doodsimpel goedkoop apparaatje om je films en series en wat muziek af te spelen...niet om een Media Center...
een echt mediacenter is wat overdreven, maar een xbox kost niet heel veel (60€?), en kan dus best.
Verwijderd
Mag ook, ging mij er meer om dat die goedkope spelers vaak te wensen overlaten als ze wat oude worden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 20:08:
Omgebouwde xbox ^^
@Jazco2nd: Hij vraagt toch welke de beste is en ik zie geen budget staan
@ Budget van 100 euro zie ik nu pas staan
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2006 22:13 ]
Ik heb deze speler ook en ben er erg tevreden over, het beeld is gewoon OK en het geluid is ook goed. Ik had hem ook gekocht als 2e DVD speler om DivX bestanden af te spelen. Hij vreet in ieder geval nog alle schijfjes die ik hem gevoerd heb. DivX op een HD resolutie doet deze geloof ik niet.
Wat ook erg handig is is de USB ingang aan de voorzijde van het apparaat.
[ Voor 8% gewijzigd door brutalbasterd op 19-11-2006 21:57 ]
This message was deleted