Toon posts:

Nokia 5110 naar de klote?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mn broertje heb zijn Nokia 5510 in het water laten vallen, en nu doet ie het niet meer! Zijn er nog oplossingen voor dit probleem? De Fohn methode heb ik al geprobeerd! Bij Primafoon zeggen ze dat hij hem weg kan gooien!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
battery der uit..

2 week laten liggen
doet ie dan nog niks dan gooi je hem weg.. evt met andere battery testen

M'n neef z'n 9110i doet het ook nog steeds na dat ie in de wc is gedonderd.... Stop nooit je mobiele in je broekzak van je pantalon als je wil schijten :)

Verwijderd

Shit man... :)

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 11:58
had mijn pa ook, in zijn trainings pak naar de wc gaan met je phone in je broekzak! en dan proberen te kakken!! lachen!!! hij doet het nog wel (na 3 dagen drogen), en anders is hij kapot en kun je hem weggooien, ik dnek dat die 5510 toch wel was afgeschreven , enigste nadeel is misschien dat je nu zit opgescheept met een tel abbo!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Mijn broertje was na Frankrijk/Nederland in de oranje fontijn in de stad geduwd. De telefoon doet het wel. Gebeld worden kan, maar sommige toetsen zijn kappot.

Verwijderd

collega van mij had een 5110 een week op de verwarming laten liggen, heeft em nu nog en werkt perfect (jaar geleden gebeurd) was in het kanaal gevallen

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 09:00
als ie nou echt helemaal dood is ( dus na een weekje drogen enzo )
dan wil ik hem wel mijn 5130 heeft namenlijk een redelijk blauw scherm met allemaal barsten erin :)
net windows >:)

.

Pagina: 1