Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Tools -> Folder Options -> View -> Show Control Panel in My Computer
Die ff uitvinken
Om de recycle bin weg te krijgen kun je deze ook gewoon uitzetten, maar of je dat wil...
Verder zou je ook nog ff kunnen kijken of je met Start -> Run -> gpedit.msc niet meer dingen weg kan halen uit je explorer.
[ Voor 39% gewijzigd door Veen op 10-11-2006 18:48 ]
Waarom niet gewoon een 'Disable Microsoft crap in explorer' vinkje
Ah dat netwerkgebeuren kun je iig gewoon weghalen met 'delete'.. scheelt alweer
...dacht ik, die komt doodleuk terug als je de verkenner herstart
[ Voor 21% gewijzigd door Kaastosti op 10-11-2006 19:20 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar wat jij zoekt zijn je SpecialFolders overigens
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Speical folders staan er inderdaad tussen, maar alleen met de mogelijkheid om de doelmap te wijzigen, dus niet om uit de verkenner te halen.
[ Voor 61% gewijzigd door Kaastosti op 11-11-2006 15:31 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device