Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 09:47

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Ik heb sindskort een MDA3 van T-mobile met daar Windows Mobile op. Ik heb TomTom 6 hierop zitten en bij de installatie is er op mijn desktop een linkje bijgekomen. Dit is dus op de desktop onder de andere items (datum, eigenaar, taken, berichten,kalender,vergrendeling). Hieronder staat nu een logo van TomTom.

Het probleem is dat deze link niet werkt. Ik kan er wel op klikken, maar ik hoor alleen een geluidje, maar tomtom start niet op. Vanuit de explorer kan ik wel gewoon tomtom opstarten.

Vraag is nu: hoe kan ik ervoor zorgen dat het linkje op de desktop gewoon werkt? Is er een plaats waar je dekstop items kan toevoegen en kan je ook de 'destination' van de shortcut veranderen.

Ik ben benieuwd of iemand het weet, want ik heb me een slag in de rondte gezocht..

edit:
Zou het dit misschien iets kunnen zijn? : http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa458856.aspx

Als dat zo is, waar zit dan de registry editor :? ?

[ Voor 9% gewijzigd door Xoverride op 10-11-2006 17:56 ]

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Niemand een idee ? ;(

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:07

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je kan daarvoor SPB Pocker Plus gebruiken... die heeft nog veel meer opties :), als je daar nog SPB Diary bij installeerd, heb je complete interface die veel handiger werkt imho :)...

Je kan ook gewoon TomTom6 in je Start Menu zetten:
My Mobile Device/Windows/Start Menu/...

bij... staan de snelkoppelingen, daar moet je dus paste shortcut doen.

[ Voor 5% gewijzigd door BiG-GuY op 11-11-2006 21:57 ]

Gallery V&A

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Topicstarter
Hey dat is wel ee goede tip. Ik heb weinig zin om met zo'n registry tool aan de slag te gaan.

Cool, ik ga er straks direct naar kijken :>