Toon posts:

activelist

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/117144/1

In de bovenstaande topic word kenbaar gemaakt dat tweakers.net in de Realgamer adverteerd.

Advertentie hier: http://www.safetyfirst.demon.nl/tweakers/gif/tweakers.jpg

In deze advertentie wordt de indruk gewekt dat de tweakers.net crew de ICQ active list draait. Wij (de activelist crew) draaien deze lijst al tijden (langer dan een half jaar). Femme heeft tijden geleden beloofd dat hij een keer zou inloggen in deze lijst en heeft dat nog steeds niet gedaan (is op zich niet zo erg).

Maar wij horen ook verder niets van de tweakers.net crew dat wij deze lijst draaien. We denken er over om de lijst gewoon plat te gooien en dan mag iemand van tweakers.net de active list draaien.

Wij zouden ook graag positieve reacties van de gebruikers willen hebben (misschien dat we het dan open laten).

Maar in ieder willen we hier over praten met iemand die hier over gaat.

En kaj wij nemen jouw echt niks kwalijk :-)

Jurrien , Mark

Activelist crew

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik persoonlijk weet dat hij er is, maar maak er geen gebruik van, ik heb het druk zat met de mensen die al op mijn lijstje staan, maar misschien log ik binnenkort wel eens in (ik beloof niks).

Wat Femme betreft: Zijn ICQ is volgens mij kapot, ik heb hem ook al tijden niet meer gezien en ik sta toch echt op zijn visible list.

Sjah ik kan wel complimenten geven, maar het is een beetje mosterd na de maaltijd en ongefundeerd, aangezien ik ook niet van de AL gebruik maak...

Bericht hierboven

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waar is die active list en hoe maak ik er gebruik van :?

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tis handig als je snel ff een file/URL ofzo nodig hebt

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-02 12:07
Ik zou me eigen wel genaaid voelen dan ja.

- NAC Breda -

• Femme
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Femme heeft tijden geleden beloofd dat hij een keer zou inloggen in deze lijst en heeft dat nog steeds het gedaan (is op zich niet zo erg).
Ik heb destijds meerdere keren geprobeerd om op die lijst in te loggen, maar dat werkte nooit.
In deze advertentie wordt de indruk gewekt dat de tweakers.net crew de ICQ active list draait.
Die tekst is gebaseerd op een advertentie die ik ooit anderhalf jaar geleden heb gemaakt. Cyberjunk86 was toen druk in de weer met de activelist. Ik zou dit eerder zien als gratis reclame voor je active list. Er wordt nergens gesuggereerd dat de Tweakers.net crew de active list draait. Er wordt ook niet gesuggereerd dat de active list niet door de crew wordt gedraaid. Er staat alleen dat er een active list bestaat.
Maar wij horen ook verder niets van de tweakers.net crew dat wij deze lijst draaien.
Het staat in de FAQ. De enige manier om op Tweakers.net te lezen dat er een activelist bestaat is volgens mij via de FAQ.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
* Buzzman requests authorization :9

Verwijderd

Ik zou het zeer jammer vinden als de list verdwijnt. Kan me ook wel weer voorstellen dat t.net 'm niet zelf wil draaien. Er komen genoeg dingen voorbij die niet helemaal in de policy van tweakers past:o

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik heb nooit iets begrepen van die ICQ activelist crep...

• PanMan
  • Laatst online: 12-02 12:47

PanMan

Spun!

Om heel eerlijk te zijn, zal ik het niet missen. Het meeste wat er lanks komt zijn de dagelijks messages, en soms verzoeken om bepaalde warez. Niet echt interesse in. Zorry.
Greetz,
PanMan. (die het wel goed vind dat het in ieder geval is geprobeerd! :)).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Hey Jurrien, lamme, anders bel je mij effe ofzo, ga ik em met Kutzema draaien hier in Den Haag... :D :+

Verwijderd

Op woensdag 31 januari 2001 23:41 schreef Tom het volgende:
Ik heb nooit iets begrepen van die ICQ activelist crep...
En ik heb nog wel zo mun best gedaan op die FAQ :'(

• Kees
  • Laatst online: 21:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik snap het nut tov IRC of een normale posting niet, maja :)

ik heb er ook geen idee van hoeveel mensen er gebruik van maken, want ik kwam die lijst ook al nooit op :/

p.s.
CJ86, plz gebruik deze Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif wat vaker in plaats van dit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/newposting1.gif knopje

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

ja maar ik kan jouw post niet editten ;)

Lekkur belangrijk...

• Kees
  • Laatst online: 21:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Aaarghhhg :P
je snapt wel wat ik bedoel :P

maar de discussie loopt best wel offtopic, antwoorden zijn gegeven en het probleem is opgelost.. :z maar weer :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Weltrustuh ... :z :Z :Z

Verwijderd

nee hou hem!! als ik weer eens iets niet snap vraag ik het altijd op de AL...

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53
Active List moet blijven !!!!!
Desnoods wil ik um overnemen :)

of Administrator blijven, hij roels namelijk bigtime

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Hmm, idd.. Hij Moet blijven...
Ik wil er hier ook wel een compje dedicated voor stellen, graag zelfs..

Ik kan hem gewoon 24/7/365 laten draaien op een dedicated compje.. ik neem aan dat je er geen zware bak voor nodig hebt?

Kijk maar wat jullie doen. Ik houd me iig aanbevolen.

Verwijderd

Neeeee ! niet kappen :)

Tis verrekte handig !

• botoo
  • Laatst online: 01:08

botoo

💀 too old to die young

Ook al maak ik er zelf niet veel actief gebruik van, ik vind het wel handug om kort van gedachten te wisselen zonder dat je je eigen userlist al te veel onnodig volloopt.

Maw, de AL moet imo blijven, wel is er een opfrissertje nodig, nu slaapt iedereen een beetje te vaak.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 20:31 schreef botoo het volgende:
Ook al maak ik er zelf niet veel actief gebruik van, ik vind het wel handug om kort van gedachten te wisselen zonder dat je je eigen userlist al te veel onnodig volloopt.

Maw, de AL moet imo blijven, wel is er een opfrissertje nodig, nu slaapt iedereen een beetje te vaak.
En we mogen jouw aandeel in de opstart ook niet wegcijferen. Het zou zonde zijn als al jouw moeite en die van mensen als Lonewolf en Jurriën die er het eerst bij waren verloren zouden gaan.

Jurriën en 'dingus' (moeilijke nick met ascii) draaien em prima, en dat kan volgens mij wel blijven als ik jurrien effe mag inschatten. Het draaien van een AL is _moeilijk_ ... je moet echt een heeeel goede verbinding hebben (up het liefst 512k, minder kan alleen als je verrekt goed geroutered zit) en een PC die _niet_ uit hoeft en het liefst ook nergens anders voor gebruikt wordt. Nou, momenteel hebben we zoiets, maar we zijn toen ook lang bezig geweest om deze te vinden, dit was echt een op het nippertje door Jurriën die hem toen gered heeft, want ik had het al opgegeven. (kwam voor mij meer bij kijken, maar dat wil ik even buiten beschouwing laten...)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:28

Chakotay

Lick here to continue

Ik vind ook dat hij moet blijven, voor zover dat technisch mogelijk is. Het is meestal toch wel handig als je ff snel wat nodig hebt.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Active List mag van mij wel blijven :)

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 16:57
Jah, blijven met die lijst.
[me] is ook hartstikke tevreden ermee, en zou het jammer vinden als hij weg gaat.
Pagina: 1